عصر خودرو

نگاهی به معاملات امروز بازار شیمیایی ها؛

رقابت برای خرید جوش شیرین بالا گرفت

عصر بازار- جوش شیرین پتروشیمی شیراز امروز با توجه به افزایش مصرف این محصول در فصل سرما، در رقابت خریداران مورد معامله قرار گرفت.

رقابت برای خرید جوش شیرین بالا گرفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، امروز جوش شیرین شیراز که با حجم 500 تن عرضه شده بود، بیش از 2 هزارتن تقاضا داشت، قیمت پایه آن یک هزار و 195 تومان بود و معامله گران برای خرید این کالا میانگین قیمت یک هزار و 690 تومان را ثبت کردند.

    علی جوانمردی، کارشناس بازار شیمیایی درباره معاملات جوش شیرین گفت: با توجه به حجم عرضه و اینکه مصرف این کالا در فصل سرما افزایش پیدا می کند، خریداران برای خرید جوش شیرین شیراز رقابت کردند.

    البته امروز مونواتیلن گلایکول مارون و شازند نیز مورد توجه خریداران قرار داشتند، به طوری که عرضه 1012 تنی مارون بیش از 4 هزارتن تقاضا داشت؛ هفته پیش مونواتیلن گلایکول مارون در بورس کالا غیبت داشت و به گفته معامله گران یکی از دلایل توجه به آن، همین غیبت است. عرضه 220 تنی مونواتیلن گلایکول شازند نیز بیش از 4 هزارتن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و 896 تومان بود که معامله گران قیمت 2 هزار و 85 تومان را برای شازند و مارون ثبت کردند.

    دی اتیلن گلایکول شازند نیز امروز به میزان 110 تن عرضه و 132 تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن یک هزار و 498 تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن یک هزار و 507 تومان رقم خورد.

    در همین حال استایرن مونومر پارس نیز که به صورت سلف عرضه شده بود، از سوی خریداران با استقبال نسبتا خوبی همراه شد، به طوری که عرضه یک هزار و 512 تنی آن 2 هزار و 328 تن تقاضا داشت و با میانگین قیمت 2 هزار و 953 تومان خریداری شد.

    البته اسیداستیک فن آوران هم طی دو هفته اخیر با تعادل در عرضه و تقاضا روبه رو است، به این ترتیب امروز هم عرضه 805 تنی آن به همین میزان تقاضا داشت و با قیمت پایه معامله شد.

    در همین حال امروز کریستال ملامین خراسان، دی اتیل هگزانول شازند، آرگون، کربنات سدیم سبک و اوره صنعتی شیراز، ارتوزایلین برزویه، بنزن بوعلی سینا، مونومر وینیل استات شازند و دی اتیلن گلایکول مارون وارد سیستم مچینگ شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها