عصر خودرو

چهارشنبه ۴ آذر؛

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی

عصر بازار- در معاملات امروز چهار‌شنبه ۹۴.۰۹.۰۴ در بازار برق بورس انرژی ۸,۵۷۵ مگاوات برق به ارزش ۴۵ میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت که نسبت به معاملات گذشته افزایش بیش از ۲ برابری را نشان می‌دهد.

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مبین سرمایه، میانگین وزنی قیمت (میانگین وزنی کل معاملات بارپایه روزانه نماد‌های معامله شده در بازار برق بورس انرژی) روند نزولی و ملایم خود را حفظ کرد و در معاملات امروز کاهش 0.1 درصدی را به ثبت رساند.

    نمودار میانگین وزنی قیمت:




    همانطور که در نمودار میانگین وزنی قیمت مشخص است؛ قیمت روند نزولی و ملایم خود را حفظ و در حال نزدیک شدن به قیمت 380,000 ریال می‌باشد.
    در معاملات امروز بازار برق بورس انرژی، با توجه ثبات قیمت در بارپایه و عدم کاهش قیمت از سوی نیروگاه‌ها، تمایل خریداران به نمادهای کم باری معطوف شد و عمده معاملات امروز به این نمادها اختصاص داشت.
    آمار معاملات امروز به تفکیک نماد‌های معاملاتی:



    بررسی روند نماد 13940914 :
    نمودار زیر روند قیمت در نماد بارپایه 13940914 را نشان می‌دهد. همانطور که مشخص است در ابتدای دوره قیمت با روندی نزولی همراه بوده که در انتهای دوره پس از صعودی کوتاه مدت در قیمت 385,000 ریال به ثبات رسیده است.
    روند سال گذشته این نماد همانطور که در تصویر مشخص است برخلاف امسال روندی صعودی بوده و تا قیمت 328,000 ریال رشد کرده است.
    در این نماد تا به امروز 3,729 مگاوات برق مورد معامله قرار گرفته است که بیشترین حجم معاملات مربوط به معاملات 27.08.1394 با 1,044 مگاوات می‌باشد.

    روند نماد 13930914 (روند قیمتی نماد فوق در سال گذشته) :

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها