عصر خودرو

پیشنهاد افزایش سرمایه ۵۲ درصدی یک شرکت مادر تخصصی

عصر بازار- پیشنهاد هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه پیشنهاد افزایش سرمایه معادل ۵۲ درصدی این شرکت را به مجمع عمومی فوق العاده ارائه داد.

پیشنهاد افزایش سرمایه ۵۲ درصدی یک شرکت مادر تخصصی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه  با ارائه پیشنهاد افزایش سرمایه خود به مجمع عمومی فوق العاده این شرکت اعلام کرد با عنایت به جزء "ب" ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان (مصوب سوم مرداد ماه 86  هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار)، گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ 23 میلیون و 760 هزار ریال به مبلغ 36 میلیون ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور سرمایه گذاری و اجرای پروژه های عظیم تولید فلزات اساسی که در تاریخ 28 اسفند ماه 96  به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می شود.

    اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش یاد شده نیز اطلاع رسانی خواهد شد. انجام افزایش سرمایه یادشده به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده وابسته است.

    برچسب ها