عصر خودرو

رییس کانون صرافان:

بازار ارز در انتظار ریزش قیمت‌

عصر بازار- رییس کانون صرافان با بیان اینکه بازار ارز در شوک قرار دارد، اعلام کرد: این بازار در انتظار ریزش قیمت‌ها است.

بازار ارز در انتظار ریزش قیمت‌
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، سعید مجتهدی‌  با تاکید بر اینکه نرخ ارز مداخله ای نیز 4200 تومان است، اظهارداشت: بازار ارز از صبح امروز در شوک تعیین نرخ و تصمیم دیشب دولت برای نرخ ارز است.

    وی اظهارداشت: هر چند معاملات در بازار ارز هم اکنون متوقف است، اما بر اساس تجربه سال های گذشته ریزش شدید قیمتی در این بازار خواهیم داشت. رییس کانون صرافان تصریح کرد: زمانی که بانک مرکزی ارز مورد نیاز بازار را تامین کند بازار نیز می تواند به خاستگاه تصمیمات دولت و همراهی با آن تبدیل شود.

    یادآور می شود، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور شب گذشته در پایان جلسه فوق العاده ستاد اقتصادی دولت برای مدیریت بازار ارز به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور، اعلام کرد: نرخ دلار از سه شنبه برای تمام فعالان اقتصادی و برای رفع همه نیازهای قانونی و اداری آنان، نیازهای خدماتی مسافران، دانشجویان، محققین و دانشمندانی که برای کارهای تحقیقاتی خودشان به ارز نیاز دارند، 4 هزار و 200 تومان خواهد بود.

    وی اظهارداشت: با این رقم، ارز مورد نیاز همه بخش ها از طریق بانک مرکزی و صرافی‌ها و بانک‌های تحت کنترل بانک مرکزی تامین می شود.

    برچسب ها