عصر خودرو

در پی تحرکات بازار طلا و دلار؛

تابلوی معاملات آتی سکه سبزپوش شد

عصر بازار- تحرکات بهای اونس جهانی در معاملات روز گذشته و همچنین باقی ماندن نرخ دلار در نزدیکی های ۳۶۰۰ تومان باعث شد تا تابلوی معاملات آتی سکه سبزپوش شود.

تابلوی معاملات آتی سکه سبزپوش شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، قیمت هر اونس طلا دیروز با رشدی کمتر از یک درصد مواجه شد که این موضوع در کنار میل دلار به رشد، رشد 2500 تومانی هر قطعه سکه در بازار نقدی را رقم زد.

    به هر ترتیب دیروز هر قطعه سکه در بازار نقدی با 2500 تومان رشد نسبت به دوشنبه به 906 هزار و 500 تومان رسید. همچنین نیم‌سکه نیز با قیمت 454 هزار تومان، ربع سکه با قیمت 244 و سکه یک گرمی با نرخ 165 هزار تومان مورد معامله قرار گرفتند.

    در قراردادهای آتی سکه طلا نیز همزمان با رشد بهای اونس جهانی، تابلوی معاملات سبزپوش شد؛ به طوری که قیمت سکه برای تحویل دی ماه با افزایش 0/14 درصدی به 911 هزار تومان رسید. سکه تحویل اسفند با قیمت 915 هزار تومان به فروش رسید که رشد 0/16 درصدی را به ثبت رساند. سکه تحویل اردیبهشت 95 با قیمت 918 هزار تومان معامله شد و افزایش 0/15 درصدی را تجربه کرد و در آخر نیز سکه تیر ماه سال آینده با نرخ 926 هزار تومان و رشد0/27 درصدی به فروش رسید.

    طبق گفته های تحلیلگران بازار سکه، به نظر می رسد نوسانات کوچک و پی در پی اونس جهانی، معاملات بازار سکه آتی را جذاب تر کند، چرا که حجم معاملات بازار آتی روز گذشته با حجم سه هزار 558 قرار داد، رشد 8/0 درصدی را نسبت به مبادلات روز دوشنبه تجربه کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها