عصر خودرو

تا پایان هفته جاری؛

حراج سکه هر روز برگزار می‌شود

عصر بازار- بر اساس تصمیمات اتخاذ شده حراج سکه تا پایان هفته جاری هر روز در شعبه بانک‌ کارگشایی انجام می‌شود .

حراج سکه هر روز برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، مسعود سلیمانی اظهارداشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده حراج سکه تا پایان هفته جاری هر روز در شعبه بانک‌ کارگشایی انجام می‌شود.

    رییس بانک کارگشایی با اشاره به آغاز برگزاری حراج سکه از ساعت 15 امروز اظهارداشت: قیمت پایه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی یک میلیون و 397 هزار تومان و قیمت پایه نیم سکه 698 هزار و 500 تومان اعلام شده است.

    وی افزود: به قیمت‌های فوق 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد که بر این اساس هر قطعه سکه بهار آزادی یک میلیون و 522 هزار و 730 تومان و نیم سکه 761 هزار و 365 تومان قیمت گذاری شده است.

    یادآور می‌شود، حراج سکه که در تعطیلات نوروزی متوقف شده بود، امروز در بانک کارگشایی از سر گرفته شد. بر این اساس از چهارم آذر ماه سال گذشته تا پایان سال حدود 440 هزار قطعه سکه در حراج های این بانک فروخته شد.

    در دوره جدید حراج، سکه های نیم و تمام بهار آزادی در بسته های 50 و 100 قطعه ای فروخته خواهد شد. مبلغ سکه های خریداری شده در حراج فقط از طریق کارت های عضو شتاب قابل تسویه است، بنابراین شرکت کنندگان در حراج نمی توانند وجه نقد یا چک بانکی به برگزارکنندگان حراج بپردازند.

    حراج سکه در  شعبه مرکزی بانک کارگشایی به نشانی تهران، خیابان مولوی، میدان محمدیه، پلاک 587 برگزار می شود و شرکت کنندگان در حراج الزاما باید کارت ملی همراه خود داشته باشند.

    برچسب ها