عصر خودرو

مدیر برنامه‎ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری خبر داد

پایان حفاری و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت و گاز در ۱۴ روز نخست سال ۹۷

عصر بازار- مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران از پایان عملیات حفاری و تکمیل هشت حلقه چاه نفت و گاز در ۱۴ روز نخست امسال با کاربست ناوگان حفاری این شرکت در مناطق نفت‌خیز خشکی کشور خبر داد.

پایان حفاری و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت و گاز در ۱۴ روز نخست سال ۹۷
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، ناصر قلی پور با اعلام این خبر، گفت: از این تعداد چاه سه حلقه توسعه‌ای و پنج حلقه تعمیری تکمیلی بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار حلقه افزایش نشان می دهد .

    وی افزود: از تعداد چاه ها، پنج حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و سه حلقه در پروژه های اجرایی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) حفر شده است.

    قلی پور متراژ حفاری چاه ها در مدت پیش گفته را هفت هزار و 900 متر عنوان و اظهار کرد:  تلاش مضاعف سختکوشان شرکت ملی حفاری ایران در روزهای تعطیل سال نو در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور، نشانگر این واقعیت است که کار در صنعت حفاری بدون وقفه و به صورت شبانه روزی دنبال می شود .

    مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران در همین ارتباط به جابجایی 11 دستگاه حفاری سنگین و سبک در آغازین روزهای سال جاری در جنوب غرب کشور اشاره کرد و گفت: جابجایی دکل ها توسط تیم های تخصصی در اداره کل ترابری شرکت صورت می پذیرد و برای هر مورد جابجایی افزون بر یکصد دستگاه خودروهای کشنده سنگین بکارگیری می شود .

    قلی پور افزود: بر اساس جدول کاری این دستگاه ها برای حفاری سه حلقه چاه توسعه ای (جدید) و هشت حلقه چاه تعمیری بعضا در مناطق نفتخیز جنوب و میادین نفتی در غرب کارون استقرار خواهند یافت .

    وی توضیح داد: از ابتدای فروردین تا چهاردهم این ماه کارکنان عملیاتی و پشتیبانی شرکت در حوزه خدمات فنی و تخصصی در مدیریت های خدمات فنی حفاری، خدمات ویژه حفاری، خدمات سیمان و انگیزش چاه و عملیات ویژه حفاری در مناطق مختلف نفتخیز خشکی و دریایی در حال ارائه خدمات به شرکت های متقاضی بوده اند .

    مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: این خدمات بالغ بر 20 نوع عملیات تخصصی است که در حین حفاری و همچنین چاه های در حال بهره برداری و در دست تعمیر انجام و این شرکت به عنوان شرکتی منحصر بفرد در این زمینه توامان با عملیات حفاری از توانمندی لازم از نظر متخصصان مجرب و تجهیزات لازم برای ارائه این خدمات برخوردار است.

    برچسب ها