عصر خودرو

رییس سازمان چای :

اعلام آمادگی برای کمک به تولید کیفی چای ایرانی

عصر بازار- رییس سازمان چای گفت: باتوجه به نامگذاری امسال مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی، آمادگی دولت را برای حمایت بیشتر از مجموعه صنعت چای کشور در جهت افزایش تولید محصولات کیفی، سالم و رقابت‌پذیر چای اعلام کرد.

اعلام آمادگی برای کمک به تولید کیفی چای ایرانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا ، محمدولی روزبهان به دیدار خود با رییس برنامه و بودجه کشور اشاره و اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن دوره برداشت برگ سبز چای و شروع بهره برداری سال 1397 و به منظور اجرای طرح خرید تضمینی، سازمان چای کشور آمادگی خود را در خصوص انعقاد قرارداد فروش برگ سبز چای با مدیران کارخانه‌های چایسازی گیلان و مازندران اعلام می‌کند.

    وی افزود: از مدیران کارخانجات واجد شرایط دعوت می شود، از امروز با ارائه درخواست کتبی جهت تنظیم قرارداد، به سازمان چای کشور واقع در لاهیجان- خیابان ملت مراجعه کنند.

    رییس سازمان چای کشور گفت: پیرو گزارشی که به دکتر نوبخت ارائه شد، خواستار استمرار حمایت‌های دولت از چایکاران و صاحبان کارخانجات چایسازی از جمله پرداخت تسهیلات بدون بهره و کم بهره به چایکاران جهت انجام عملیات به زراعی، تغذیه باغات چای، تهیه ماشین آلات هرس و برداشت و تامین نقدینگی لازم برای بهره برداری از باغات چای و همچنین پرداخت تسهیلات مورد نیاز کارخانجات چایسازی شدیم.

    وی تصریح کرد: رییس سازمان برنامه و بودجه با توجه به نامگذاری سال جاری به حمایت از تولیدات داخلی، آمادگی دولت را برای حمایت بیشتر از مجموعه صنعت چای کشور در جهت افزایش تولید محصولات کیفی، سالم و رقابت پذیر چای اعلام کرده است.

    برچسب ها