عصر خودرو

روز گذشته رقم خورد؛

انعقاد بیش از ۳۵ هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالا

عصر بازار- معامله گران بازار آتی سکه در روز گذشته ۳۵ هزار و ۲۹۳ قرارداد برای تحویل ماه های آینده به ارزش ۶ هزار و ۶۵۴ میلیارد ریال دربورس کالای ایران منعقد کردند.

انعقاد بیش از ۳۵ هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالا خبر ، نگاهی به روند معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران نشان می دهد که روز گذشته در سررسید اردیبهشت سال جاری 459 قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه در این سررسید به رقم یک میلیون و 745 هزار تومان ثبت شد.همچنین در سررسید تیر ماه امسال نیز 326 قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل تیر ماه یک میلیون 774هزار تومان بود.

    در روز گذشته و در سکه سررسید شهریور ماه سال جاری بیش از 440 قرار داد و در سررسید آبان بالغ بر 4 هزار و 377 قرارداد روی تابلوی معاملات درج شد. بهای سکه در قرارداد تحویل شهریور سال آینده یک میلیون و 809 هزار تومان معامله شد و در قرارداد آبان ماه سال 97 نیز معامله گران شاهد ثبت سکه به قیمت یک میلیون و 851 هزار تومانی بر تابلوی معاملات بودند.

    و اما در دورترین سررسید سکه آتی یعنی سررسید دی ماه سال جاری، سرمایه گذاران 29 هزار و 690  قرارداد به قیمت یک میلیون و 894هزار تومان منعقد کردند.

    برچسب ها