عصر خودرو

سازمان امور مالیاتی اعلام کرد:

مهلت ارایه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده زمستان۹۶، پایان فروردین

عصر بازار- مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان سال ۹۶، تا پایان فروردین ۹۷ تمدید شد.

مهلت ارایه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده زمستان۹۶، پایان فروردین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان سال 96 تا پایان فروردین 97 تمدید شد. بر این اساس، با صدور بخشنامه ای از سوی رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، این مهلت تا 31 فروردین ماه تمدید شده است.

    به گزارش رسانه مالیاتی ایران، سید کامل تقوی نژاد، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه‌ای اعلام کرد: نظر به مصادف بودن مهلت ارائه اظهارنامه دوره چهارم (فصل زمستان) سال 1396 با تعطیلات نوروز و با توجه به درخواست‌های مودیان محترم موضوع نظام مالیات بر ارزش افزوده و به منظور تکریم مودیان گرامی و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات مالیات بر ارزش افزوده، مودیان محترم می‌توانند اظهارنامه دوره چهارم مالیاتی (فصل زمستان) سال 1396 را تا پایان روز جمعه 31 فروردین ماه 1397 ارائه کنند.

    در این بخشنامه آمده است: مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال 1396 را تا 1397/1/31 ارائه کنند، می توانند در صورت درخواست کتبی، از بخشودگی جرایم عدم ارائه اظهارنامه و تاخیر در پرداخت مالیات و عوارض متعلق در موعد مقرر برای دوره مزبور استفاده کنند.

    بر این اساس، مودیان مالیات بر ارزش افزوده می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی WWW.EVAT.IR نسبت به ارایه اظهارنامه و پرداخت مالیات اقدام کنند.

    برچسب ها