عصر خودرو

ارزش معاملات امروز بورس کالا ۱۱۵۰ میلیارد ریال ثبت شد؛

کاهش رقابت در بازار پلی پروپیلن ها

عصر بازار- تالار معاملات بورس کالای ایران امروز میزبان دادوستد حدود ۵۸ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۱۵۰ میلیارد ریال بود.

کاهش رقابت در بازار پلی پروپیلن ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، امروز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، حدود 27 هزار تن انواع ماده پلیمری، 3456 تن انواع قیر، 24 هزار تن وکیوم باتوم و 2560 تن گوگرد به فروش رسید.

    بررسی معاملات گروه پلیمری نشان می دهد که مبادلات این محصولات مانند هفته های گذشته با رقابت برای پلی پروپیلن ها و پلی استایرن ها به پایان رسید.

    اگر چه امروز عرضه پلی استایرن های معمولی و مقاوم تبریز تا مرز 2 هزار و 500 تن افزایش داشت، اما همچنان خرید این گروه از کالاها برای خریداران جذاب بود.

    در همین حال پلی پروپیلن ها نیز با رقابت معامله گران مواجه شدند، البته حجم تقاضا برای این گروه از کالاها کاهش یافته بود.

    رضا کریمی کارشناس بازار پتروشیمی معتقد است؛ با توجه به افزایش حجم عرضه ها به نسبت هفته های گذشته، عطش معامله گران نیز برای خرید محصولات اندکی کاهش یافته است.

    با این حال امروز برخی از محصولات پلیمری مانند پلی اتیلن سنگین تزریقی 52518 جم، پلی اتیلن ترفتالات نساجی TG645 تندگویان، پلی اتیلن سنگین فیلم EX5 و پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX3 امیرکبیر مورد استقبال خریداران قرار نگرفت و وارد سیستم مچینگ شدند. همچنین برخی از گریدهای پی وی سی ها نیز با استقبال معامله گران روبه رو شده و حجم فروش آنها قابل توجه بود.

    همچنین امروز در تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) یک هزار تن شمش هزارپوندی 99.8 را به قیمت 59 هزار و 773 ریال به فروش رساند.

    این گزارش حاکی است ، در دومین روز از اجرای سیاست قیمت تضمینی ذرت خوزستان در قالب گواهی سپرده کالایی، یک هزار و 83 تن ذرت دانه ای به ارزش بیش از شش میلیارد و 896 میلیون ریال متعلق به 79 کشاورز مورد معامله قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو