عصر خودرو

معاون امور صنایع وزارت صنعت،معدن و تجارت خبرداد

منتظر کارت اعتباری خرید کالای ایرانی باشید

عصر بازار- معاون امور صنایع وزارت صنعت،معدن و تجارت از رایزنی های مجدد با بانک مرکزی برای اجرای طرح تحریک تقاضا خبرداد و گفت: طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی امسال اجرا خواهد شد و در اولین هفته پس از تعطیلات میزان اعتبار آن از سوی بانک مرکزی مشخص می شود.

منتظر کارت اعتباری خرید کالای ایرانی باشید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از گسترش ، محسن صالحی نیا، معاون امور صنایع وزارت صنعت،معدن و تجارت   با اشاره به مشوق های وزارت صنعت،معدن و تجارت برای خرید کالای ایرانی گفت: اواخر سال گذشته رایزنی هایی با بانک مرکزی صورت گرفته تا چندین بانک عامل به عنوان پشتیبانی کننده تامین منابع اعتباری مشخص شود تا با اجرای طرح تحریک تقاضا در سال جاری از طریق سیستم بانکی و در قالب کارت های اعتباری مردم بتوانند تسهیلات  خرید کالای ایرانی دریافت کنند.

    معاون امور صنایع وزارت صنعت،معدن و تجارت با اشاره به این که در سال های گذشته نیز اقداماتی در این راستا صورت گرفته اما با امکانات محدودتری اجراشده است،افزود:امسال سعی داریم با همکاری تولیدکنندگان و با پشتوانه اعتباری بانک مرکزی و بانک های عامل تسهیلات بیشتری را با شرایط آسان تر برای خرید کالاهای منتخب ایرانی در اختیار مردم قرار دهیم.

    وی در پاسخ به این سوال که میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح چه میزان است،اظهارکرد:هنوز با بانک مرکزی به توافق نهایی برای میزان اعتبار این طرح نرسیده ایم اما در هفته اول پس از تعطیلات نوروز این موضوع نهایی خواهد شد. صالحی نیا درباره سقف میزان تسهیلات کارت های اعتباری نیز گفت:با توجه به اعتبار سنجی اقشار مختلفی جامعه ممکن است میزان این تسهیلات متفاوت باشد اما سقف اعتبار حدود 15 تا 20 میلیون تومان خواهد بود.

    معاون امور صنایع وزارت صنعت،معدن و تجارت با بیان این که تحریک تقاضا برای تولید داخلی یکی از عوامل مهم حمایت از کالای ایرانی است،گفت:اگر ین طرح به همت بانک مرکزی به خوبی اجرایی شود می تواند انگیزه مناسبی برای خرید کالای ایرانی از سوی مردم باشد.این طرح علاوه بر این که به رفاه مردم کمک می کند، به توسعه و گردش سرمایه تولیدکنندگان داخلی نیز کمک خواهد کرد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو