عصر خودرو

ظهر امروز صورت گرفت؛

برگزاری نشست کمیسیون اقتصادی مجلس در سازمان بورس

عصر بازار- کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز به منظور بررسی راهکار ارتقای بازار سرمایه در برنامه ششم و بودجه ۹۵، در محل سازمان بورس و اوراق بهادار و با حضور اعضای هیات مدیره سازمان برگزار شد.

برگزاری نشست کمیسیون اقتصادی مجلس در سازمان بورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، بررسی راهکارهای ارتقا و بهبود بازار سرمایه در برنامه ششم توسعه و همچنین بودجه سال 95 و بررسی وضعیت شرکت‌ها و نهادهای حوزه بازار سرمایه از محورهای این جلسه است.

    در این دیدار، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گزارشی از وضعیت بازار ارائه و از تصمیمات اخذ شده در مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از بازار سرمایه تشکر کرد.

    دکتر محمد فطانت، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و عضو شورای عالی بورس، با ارائه پیشنهادی به اعضای محترم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، خواستار تصویب قوانین و مقرراتی شد که با کمک آن، بازار سرمایه توسعه یافته و در آینده شاهد رشد و تعالی هر چه بیشتر این بازار باشیم.

    در این جلسه ارسلان فتحی پور، محمد حسن نژاد، رحیم زارع، محمدسعید اربابی، محمد باقری بنابی، محمدحسن حسن زاده بحرینی، حمیدرضا خصوصی ثانی، محمد رجایی، عبدالکریم رجبی، غلامحسین شیری، محسن صرامی، محمدعلی پور رحمتی، سید ناصر موسوی لارگانی، سید محمدحسین میرمحمدی، محمدرضا پورابراهیمی، امید کریمیان به عنوان اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها