عصر خودرو

نوسان نرخ دلار در آذرماه سال ۹۶+ نمودار

عصر بازار- بررسی نرخ دلار در آذرماه سال ۹۶ نشان می‌دهد که ارزش این ارز در دامنه ۴ هزار و ۱۱۸ تومان تا ۴ هزار و ۲۲۰ تومان در نوسان بوده است.

نوسان نرخ دلار در آذرماه سال ۹۶+ نمودار
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از میزان، بررسی نرخ دلار در آذرماه سال 96 نشان می‌دهد که میانگین ارزش دلار به واسطه 25 روز کاری در این ماه رقم 4 هزار و 172 تومان بوده که نسبت به مهر ماه افزایش قیمت داشته است.

    در این میان بیشترین نرخ دلار در بازار آزاد مربوط به 21 آذرماه با رقم 4 هزار و 220 تومان بوده است که نسبت به میانگین قیمت دلار در ماه قبل از آن، افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

    همچنین کمترین قیمت دلار در روز‌های پنجم و ششم آذرماه با رقم 4 هزار و 118 تومان، حدود 54 تومان کمتر از میانگین قیمت دلار در ماه قبل بوده است.

    لازم به ذکر است که نرخ دلار در اولین روز آذرماه با نرخ 4 هزار و 121 تومان کار خود را در حالی آغاز کرد که با شیب نسبتا ملایمی با افزایش قیمت روبرو شد و این روند تا 23 آذرماه ادامه دار بود و بعد از آن با روند نزولی همراه شد و تا آخرین روز‌های آذرماه با اُفت و خیز اندکی مواجه شده است.

    گفتنی است نرخ دلار در آذرماه با اُفت و خیز بسیار سرانجام با نرخ 4 هزار و 194 تومان در آخرین روز ماه به کار خود پایان داده است.

    بررسی نرخ دلار در آذرماه نشان می دهد که ارزش این ارز در صرافی‌ها در دامنه 4 هزار و 118 تومان تا 4 هزار و 220 تومان در نوسان بوده است و با اختلاف 102 تومان روبرو بوده است.

    بر اساس این گزارش نرخ دلار در آذرماه با رشد 73 تومانی روبرو بوده است.

     

    برچسب ها