عصر خودرو

هیات بلغاری در بازدید از بورس:

وجود پتانسیل های مناسب برای سرمایه گذاران خارجی در بورس تهران

عصر بازار- صبح امروز هیات بلغاری از بورس تهران بازدید و از نزدیک با سازوکار بازار سرمایه آشنا شدند.

وجود پتانسیل های مناسب برای سرمایه گذاران خارجی در بورس تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، روز سه شنبه  3آذر94 هیات بلغاری متشکل از دبیر اول سفارت بلغارستان در تهران و دو سرمایه گذار بلغاری ضمن بازدید از تالار معاملات حافظ و آشنایی با سازوکار معاملات در بورس تهران، طی نشست مشترک، دکتر حسن قالیباف اصل مدیرعامل بورس تهران به طور مبسوط به سوالات سرمایه گذاران پاسخ داد.

    هیات بلغاری، بلغارستان را پل ارتباطی بین ایران و اروپا دانست و ابراز امیدواری کرد پس از رفع تحریم ها، روابط دوجانبه اقتصادی و مالی افزایش یابد.

    همچنین اعلام داشتند تجربه مناسبی در خصوص راه اندازی موسسات بین المللی ارائه خدمات پس از معامله دارند و در این زمینه حاضر به همکاری می باشند.

    در پایان این نشست دکتر قالیباف اصل در خصوص آخرین وضعیت بورس تهران از نظر معاملات، شاخص، عرضه های اولیه، ابزارهای معاملاتی، ترکیب حقیقی و حقوقی معاملات، پذیرش متقابل و ارتباطات بین المللی بورس تهران سخنانی را ارائه کرد. وی همچنین ابراز امیدواری کرد با توجه به استقبال سرمایه گذاران خارجی در بازدید از بورس تهران و آشنایی نزدیک با بازار سرمایه در یک سال اخیر، پس از رفع تحریم ها، پتانسیل های بازار سرمایه ایران در اختیار کلیه فعالان بازار های بین المللی قرار گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها