عصر خودرو

تغییر مالکیت ۲۰۵ میلیون ورقه بهادار در بازار فرابورس

عصر بازار- در جریان معاملات امروز فرابورس، ۲۰۵ میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال دست به دست شد.

تغییر مالکیت ۲۰۵ میلیون ورقه بهادار در بازار فرابورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، معاملات فرابورس در سومین روز آذر با خرید و فروش 205 میلیون و 820 هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 129 میلیارد و 830 میلیون ریال خاتمه یافت و آیفکس هم با کاهش 5 واحدی، روی عدد 690.26 متوقف شد.
    بشترین حجم معاملات روز جاری در نماد گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان به میزان 5 میلیون و 560 هزار سهم انجام شد و بیشترین ارزش معاملات با رقم 27 میلیارد و 320 میلیون ریال در نماد البرز بالک ثبت شد.
    شرکت‌های معادن مس تکنار، صنعتی مینو و خاورمیانه بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و بیشترین افت قیمت نصیب شمال‌شرق شاهرود، فولاد آلیاژی یزد و بیمه نوین شد.
    نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، پالایش نفت تهران، پالایش نفت لاوان، توسعه خدمات بندری سینا و قند شیروان پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.
    علاوه بر این، امروز با گشایش نماد معاملاتی واحدهای سرمایه گذاری عادی قابل معامله صندوق سرمایه‌گذاری ثروت آفرین پارسیان در نماد « ثروتم1»، معاملات ثانویه این واحدها در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران آغاز شد.
    طبق این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان بیشترین حجم معاملات ETF را با خرید و فروش 7 میلیون و 500 هزار سهم رقم زد و داد و ستد 200 هزار ورقه اجاره ماهانه رایتل در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.
    گفتنی است، خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی در روز جاری با قیمت 931 هزار و 885 ریال به پایان رسید و نرخ بازده تا سررسید این اوراق با 0.23 درصد رشد نسبت به روز قبل، معادل 26.32 درصد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها