عصر خودرو

نماینده مجلس :

خرید کالای ایرانی ضامن افزایش اشتغال در کشور است

عصر بازار- نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت : خرید کالای ایرانی و اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی ضامن افزایش اشتغال و کاهش نرخ رکود اقتصادی در کشور است.

خرید کالای ایرانی ضامن افزایش اشتغال در کشور است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ، غلامرضا کاتب ، بیکاری را از چالش های اساسی کشور برشمرد و افزود : باید تمام دستگاه اجرایی برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار قدم های موثر تری بردارند.
    وی خاطرنشان کرد: توجه رهبر انقلاب به اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی نشان دهنده دغدغه ایشان نسبت به معضل بیکاری در جامعه است.
    وی اظهارداشت: در سال های گذشته قدم هایی برای افزایش اشتغال در جامعه برداشته شده است اما برای رسیدن به نقطه مطلوب فاصله طولانی در پیش است.
    عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در سال 96 تسهیلات رونق تولید قابل توجهی به واحد های صنعتی و تولیدی غیر فعال در استان سمنان پرداخت شد که انتظار می رود در سال 97 اثرات مثبت این پرداخت ها با افزایش اشتغال نمایان شود.
    کاتب با بیان این که برای افزایش اشتغال و رونق اقتصادی باید تفکر جهادی در بین مسوولان جامعه نهادینه شود ، افزود : اقتصاد مقاومتی ایران اسلامی را به پیشرفت و بالندگی سوق می دهد.
    وی تصریح کرد : باید وحدت و همدلی در بین سران قوا برای اجرای دقیق منویات رهبر انقلاب بیش از پیش افزایش یابد و اتحاد رمز پیروزی و سربلندی ملت ایران است.
    کاتب خاطرنشان کرد : نشست های پیگیری برنامه های حمایت از کالای ایرانی در سال 97 و تحقق شعار سال در کمترین زمان در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و با قانونگذاری اصولی ریل گذاری برای افزایش اشتغال در جامعه اجرایی می شود.
    نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد با ارایه راهکارهای عملیاتی در کنار دولت برای اجرای دقیق برنامه های اقتصاد تلاش کند و به امید خداوند و تلاش مسوولان سال 97 سالی پر از برکت برای اقشار مردم خواهد بود.
    در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بیش از3 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی استان سمنان پرداخت شد.
    از سوی رهبر انقلاب، سال 1397 سال حمایت از کالای ایرانی اعلام شده است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو