عصر خودرو

بزرگ ترین بانک امارات مجوز افتتاح شعبه در عربستان را گرفت

عصر بازار- رگولاتور مالی عربستان مجوز افتتاح سه شعبه را برای بزرگ ترین بانک امارات متحده عربی صادر کرد.

بزرگ ترین بانک امارات مجوز افتتاح شعبه در عربستان را گرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، بزرگ ترین بانک امارات متحده عربی و یکی از بزرگ ترین موسسات مالی جهان، «فرست ابوظبی بانک» مجوز تاسیس کسب و کار بانکداری تجاری را در عربستان سعودی به عنوان بخشی از استراتژی رشد ارگانیک خود از مرجع پولی عربستان سعودی دریافت کرد. 

    در همین حال مجوز فعلی این اجازه را به «فرست ابوظبی بانک» می دهد که سه شعبه در عربستان سعودی افتتاح کند. همچنین این بانک اماراتی به تازگی از مرجع بازار سرمایه عربستان سعودی مجوز راه اندازی شرکت فرعی بانکداری سرمایه گذاری (در حوزه اوراق بهادر) را در عربستان سعودی دریافت کرده است.

    رییس «فرست ابوظبی بانک» گفت: مایه مباهت ما است که این مجوز را در راستای توسعه بانکداری شخصی خود در عربستان که نقطه عطف مهمی برای «فرست ابوظبی بانک» محسوب می شود و عامل کلیدی استراتژی بین المللی برای تحول ما است را اخذ کرده ایم.

    بر پایه این گزارش، مسئولین «فرست ابوظبی بانک» اعلام کردند که توسعه فعالیت بانکداری ما در عربستان سعودی حضور منطقه ای این بانک را افزایش و کمک شایان توجهی به شبکه بین المللی «فرست ابوظبی بانک» در راستای تامین نیازهای مشتریان خود و کمک به آنها برای قدرتمندتر شدن، می کند.

    برچسب ها