عصر خودرو

مجمع عمومی بیمه رازی برگزار شد؛

سود تقسیمی بین صاحبان سهام ۱۳۴ میلیارد ریال

عصر بازار: شرکت بیمه رازی ۱۳۸ درصد از بودجه مصوب خود در حق بیمه صادره و ۱۵۴ درصد از بودجه مصوب در درآمد سرمایه گذاری‌ها را پوشش داد.

سود تقسیمی بین صاحبان سهام ۱۳۴ میلیارد ریال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از نسیم آنلاین، مجمع عمومی عادی بطور فوق العادة شرکت بیمه رازی(سهامی عام)سی ام آبان ماه 1394 در سالن اجتماعات شرکت و با حضور بیش از 92 درصد از سهامداران برگزارشد.
    پس از آن ، براساس دستور جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده گزارش هیأت مدیره توسط مدیر عامل شرکت بیمه رازی قرائت شد.
    یونس مظلومی ضمن ارائه گزارش مقایسه ای صورت سود و زیان سال 93 با سال های 92 و 91 اعلام داشت که شرکت بیمه رازی با فروش 4،495،362 میلیون ریال در سال 93، از رشد 83 درصدی حق بیمة صادره نسبت به سال قبل را تجربه کرد.
    وی گفت که شرکت بیمه رازی رشد قابل توجهی نسبت به رقبای خود در صنعت بیمه داشته است.
    مظلومی افزود بیمه رازی همزمان با ثبت افزایش سرمایة خود تا مبلغ 2،000 میلیارد ریال، درخواست خود دایر بر اخذ مجوز قبولی اتکائی از داخل و خارج کشور را به بیمه مرکزی ارائه کرده که پس از اخذ مجوز قبولی اتکائی در زمره 4 شرکت بیمه اتکائی قرار خواهد گرفت.
    مدیر عامل شرکت بیمه رازی تصریح کرد:مشتری مداری در رأس همه ارزشهای این شرکت قرار گرفته و مشارکت، خلاقیت و نواوری، روحیة یادگیری مستمر و مسئولیت پذیری از دیگر  ارزشهای سازمانی بیمه رازی به شمار میرود.
    وی،اذعان داشت که شرکت بیمه رازی با حجم فروش معادل 4،495 میلیارد ریال بدون در نظر گرفتن سهم شرکتهای دولتی که پس از اجرای اصل 44  قانون اساسی واگذار شده درردیف 3 شرکت برتر خصوصی قراردارد. مظلومی گفت: بیمه رازی با اتکا به دانش تخصصی وپشتیبانی سهامداران با نسبت 138 درصد و رتبة یک توانگری مالی حوزة فعالیت خود را در کشور گسترش داده است.
    به گفته وی، شرکت بیمه رازی 138 درصد از بودجة مصوب خود در حق بیمة صادره و 154 درصد از بودجة مصوب در درآمد سرمایه گذاریها را پوشش داده است.
    مظلومی  افزود: خسارتهای پرداخت شده در سال 93 به مبلغ 2،104 میلیارد ریال رسیده که با وجود رشد 83 درصدی حق بیمة صادره 52 درصد رشد داشته است.
    به گفته وی، بیمه رازی با وجود تحریم هااز طریق روابط بین المللی و انعقاد قرارداد در سنوات قبل با شرکت هانوفر آلمان فعالیت داشت که امیدمی رود با حذف تحریم ها، پوشش واگذاری اتکائی از طریق شرکتهای اروپائی ادامه یابد.
    بر اساس این گزارش، پس از قرائت گزارش هیأت مدیره و گزارش حسابرس، مجمع بر اساس دستور جلسه، صورت های مالی و صورت سود و زیان سال مالی منتهی به 29 اسفند 1393 را با اکثریت آراء تصویب کرد.
    بر این اساس مبلغ 134 میلیارد ریال به عنوان سود تقسیمی بین صاحبان سهام تقسیم شد.
    در عین حال، مجمع مبلغ 6،700 میلیون ریال نیز به عنوان پاداش هیأت مدیره تصویب کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها