عصر خودرو

امروز رقم خورد؛

جذابیت پلی پروپیلن ها در تالار پتروشیمی

عصر بازار- marun۳.jpg پلی پروپیلن ها امروز از پرطرفدارترین محصولات در تالار پتروشیمی بورس کالا بودند.

جذابیت پلی پروپیلن ها در تالار پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، امروز پلی پروپیلن های نساجی مارون، رجال، پلی نار و شازند با تقاضایی بیش از عرضه مواجه شدند.

    علی حیدری، کارشناس بازار پتروشیمی درباره معاملات امروز گفت: عرضه پلی پروپیلن ها امروز با استقبال بالای خریداران روبه رو شد که قرارداشتن در فصل مصرف برخی از گریدها و همچنین حجم عرضه این مواد از دلایل تقاضای بالا برای این محصولات به شمار می رود.

    در همین حال پلی پروپیلن نساجی Z30Sمارون که با حجم 1540 تن عرضه شده بود، 2772 تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا 3 هزار 396تومان بود و معامله گران میانگین قیمت 3 هزار و 502 تومان را برای آن ثبت کردند.

    همچنین پلی پروپیلن نساجی RG1102XKرجال نیز که به میزان 651 تن عرضه شده بود، 2 هزار و 79 تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن 3 هزار و 396 تومان بود و میانگین قیمت 3 هزار و 481 تومان برای خرید این کالا ثبت شد.

    پلی پروپیلن نساجی PYI250پلی نار و پلی پروپیلن نساجی HP552Rشازند نیز از پرطرفدارهای امروز رینگ پتروشیمی بودند، به طوری که عرضه 800 تنی پلی پروپیلن پلی نار، 1920 تن تقاضا داشت و برای عرضه 200 تنی پلی پروپیلن شازند هم 1200 تن تقاضا روی تابلوی معاملات ثبت شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها