عصر خودرو

قیمت نفت اوپک افزایش یافت

عصر بازار- براساس محاسبات دبیرخانه اوپک که روز سه شنبه منتشر شد، قیمت نفت این سازمان دیروز (دوشنبه) با یک درصد افزایش نسبت به جمعه گذشته به ۶۲ دلار و ۵۳ سنت در هر بشکه رسید.

قیمت نفت اوپک افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، بنا به اعلام سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، قیمت نفت این سازمان جمعه گذشته 61 دلار و 95 سنت در هر بشکه بود.
    این در حالی است که به دلیل افزایش نگرانی سرمایه گذاران از افزایش تولید نفت آمریکا، قیمت نفت های پایه اروپا و آمریکا روز گذشته یک درصد کاهش یافت. احتمال فروش نفت از نظر سرمایه گذاران کمتر شده است.
    قیمت نفت برنت دریای شمال دیروز با 0.8 درصد کاهش نسبت به جمعه گذشته به 64 دلار و 95 سنت و بهای نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با 1.1 درصد کاهش به 61 دلار و 36 سنت در هر بشکه رسید.
    قیمت نفت برنت دریای شمال در ساعت 09:42 صبح امروز به وقت گرینویچ به 65 دلار و 13 سنت در هر بشکه رسید که نسبت به دیروز 0.3 درصد افزایش دارد. هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدیت نیز با 0.4 درصد افزایش نسبت به دیروز به بهای 61 دلار و 53 سنت معامله شد.
    14 کشور الجزایر، آنگولا، اکوادور، گینه استوایی، گابن، ایران،عراق، کویت، لیبی، نیجریه، قطر، عربستان، امارات متحده عربی و ونزوئلا عضو اوپک هستند.

    برچسب ها