عصر خودرو

نمایشگاه دو روزه فرانکفورت، فرصتی برای آشنایی با خدمات مالی

عصر بازار- نمایشگاه دو روزه World of Trading در روز ۲۳ و ۲۴ نوامبر سال جاری در آلمان، شهر فرانکفورت و مرکز همایش های سنترمس برگزار خواهد شد.

نمایشگاه دو روزه فرانکفورت، فرصتی برای آشنایی با خدمات مالی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، رویداد World of Trading در فرانفکورت آلمان تمامی مقامات و فعالان حوزه معاملات، از قبیل بانک ها، کارگزاران، ناشران، انجمن های تخصصی مالی، نرم افزارها، سخت افزارها، ابزارهای آموزشی و ناشران زبده این صنعت را گردهم می آورد تا در خصوص جدیدترین رویدادها تبادل نظر داشته باشند.

    در این رویداد دو روزه محصولات مالی جدید در زمینه های کشاورزی، سهام، تکنولوژی و ... معرفی می شود.

    کنفرانس ها، سمینارها و همایش های مختلفی که در خلال این نمایشگاه دو روزه برگزار می شود این امکان را به بازدیدکنندگان می دهد که در خصوص تازه ترین رویدادهای مالی در بانک ها، بازارهای سهام، شرکت های کارگزاری و تأمین سرمایه ها باخبر شوند و از خدمات برتر این نهادها استفاده کنند.

    یادآور می شود، فاینکس 2018 از تاریخ 27 تا 30 فروردین 97 برگزار می شود، شرکت های علاقه مند به مشارکت در یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir/ مراجعه یا با شماره تلفن 42917000 داخلی 133 و 116 تماس بگیرند .

    برچسب ها