عصر خودرو

ثروت ترامپ ۴۰۰ میلیون دلار آب رفت

عصر بازار- مجله فوربس اعلام کرد که ثروت ترامپ در سال ۲۰۱۷ میلادی ۴۰۰ میلیون دلار کاهش یافته و به رتبه ۷۶۶ جهان سقوط کرد؛ اما مالک آمازون با ۱۱۲ میلیارد دلار دارایی به عنوان ثروتمندترین مرد جهان شد.

ثروت ترامپ ۴۰۰ میلیون دلار آب رفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا ، بر اساس تازه ترین بررسی های انجام شده از سوی فوربس بر روی ثروت میلیاردرهای جهان مشخص شد که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا باز هم سال گذشته میلادی بخش قابل توجهی از ثروت خود را از دست داد و رتبه او را در فهرست ثروتمندترین افراد جهان به هفتصد و شصت و ششمین نفر تنزل داد؛ این در حالی است که رتبه او در سال 2017 میلادی پانصدو چهل و چهارمین نفر بوده است.

    بر هیمن اساس، دونالد ترامپ در سال گذشته میلادی 400 میلیون دلار از دارایی خود را از دست و مجموع ثروت او به 3 میلیارد و یکصد میلیون دلار کاهش پیدا کرد. همچنین «جف بزوس» موسس آمازون با 112 میلیارد دلار به عنوان ثروتمندترین مرد جهان لقب گرفت و «بیل گیتس» موسس مایکروسافت با 90 میلیارد دلار دارایی در جایگاه دوم این فهرست قرار گرفته است.

    البته در سال گذشته میلادی به دلیل عملکرد قابل توجه بورس آمریکا، 39.2 میلیارد دلار به دارایی «بزوس» اضافه شد که بیشترین رقم افزایش دارایی به ثروت یکنفر در ظرف یکسال محسوب می شود. بر پایه این گزارش، سهام آمازون در سال 2017 میلادی از 846 دلار در هر سهم به یکهزار و 523 دلار در ماه مارس افزایش پیدا کرد که حاکی از رشد 2 برابری است.

    برچسب ها