عصر خودرو

فسخ یک معامله در" توکا فولاد"

عصر بازار- شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد قصد داشت بخشی از سهام خود در شرکت صنایع ورق‌های پوشش دار تاراز چهار محال را واگذار نماید اما به دلیل عدم پرداخت مبلغ توسط طرف قرارداد، معامله فسخ شد.

فسخ یک معامله در" توکا فولاد"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، پیرو جلسه مورخ29/11/1396 هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد مصوب گردید که شرکت بخشی از سهام خود در شرکت صنایع ورق های پوششدار تاراز چهار محال را واگذار نماید. بر این اساس در روز دوشنبه مورخ 30/11/1396 جلسه ای جهت فروش سهام با خریدار برگزار و اقدام به تنظیم مبایعه نامه با شرکت آهن و فولاد جهان سپاهان گردید. بر اساس مبایعه نامه مذکور مقرر شد که قسمتی از ثمن معامله بصورت نقدی و مابقی آن بصورت چک پرداخت گردد.
    بر اساس پیگیری های بعمل آمده از آن تاریخ تا کنون هیچگونه مبلغی به این شرکت پرداخت نشد و اقدامی در جهت تحویل چک های مربوطه صورت نگرفت. بر این اساس شرکت طی نامه ای به خریدار متذکر شد که درصورتیکه تا پایان وقت اداری 14/12/1396 مبلغ نقدی توافق شده و یا چک های مربوطه به این شرکت تحویل نگردد ؛ معامله مذکور منتفی و از درجه اعتبار ساقط می باشد. حال با توجه به عدم دریافت ثمن نقدی و یا چک؛ مبایعه نامه تنظیمی از طرف این شرکت ابطال و معامله فسخ گردید. مراتب جهت اطلاع و هر گونه اقدام مقتضی ایفاد می گردد.

    برچسب ها