عصر خودرو

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده :

دیگر برای افزایش مالیات کشش نداریم

عصر بازار- رئیس اتحادیه عطار و سقط فروش و عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده گفت: این روزها مردم در خیابان و بازار هستند اما خریدی وجود ندارد زیرا درآمد هیچ یک از اقشار متوسط جامعه، هماهنگ با افزایش هزینه‌ها بالا نرفته است.

دیگر برای افزایش مالیات کشش نداریم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا ، علی رضا رضایی درباره وضعیت اعضای این اتحادیه در روزهای پایانی سال جاری گفت: بازار عید امسال تفاوتی با سال گذشته نکرده است. این در حالی است که میزان مصرف همه کالاها به سبب افزایش جمعیت بالاتر رفته است به طور کلی پیش بینی ما نسبت به فروش در این روزها محقق نشده است.

    رئیس اتحادیه عطار و سقط فروش و عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده با اشاره به عوامل تاثیرگذار بر این رکود حاکم بر بازار گفت: متاسفانه رکود اقتصادی در همه کشور و حوزه‌ها وجود دارد امروز مردم تحت فشار هستند و سعی می‌کنند کالاهای مصرفی خود را بیشتر مدیریت کنند. بیکاری و کاهش قدرت خرید مردم نیز از دیگر عوامل است که بر این رکود اثر گذاشته است. این روزها مردم در خیابان و بازار هستند اما خریدی وجود ندارد زیرا درآمد هیچ یک از اقشار متوسط جامعه، هماهنگ با افزایش هزینه‌ها بالا نرفته است.

    وی ادامه داد: امروز مردم سعی می‌کنند در زمینه مواد بهداشتی صرفه‌جویی کنند و به صورت مدیریت شده مصرف کنند این در حالی است که ما مردمی داریم که به بهداشت خود همیشه اهمیت داده‌اند.

    رضایی در خصوص افزایش مالیات اصناف در سال آینده گفت: دیگر این روش‌ها جواب نمی‌دهد دولت باید فکر دیگری برای افزایش درآمد خود کند این افزایش هیچ خاصیتی به جز بالا رفتن نارضایتی در بین اصناف نخواهد داشت.

    وی گفت: بارها مسئولان اعلام کردند که مالیات بر درآمد باشد از طرف دیگر خودشان اذعان دارند که امسال ما رکود داشته‌ایم حال سوال اینجاست ما چه افزایش درآمدی داشته‌ایم که می‌خواهند برای سال آینده مالیات را افزایش دهند.

    رضایی تاکید کرد: مردم امروز در اوج گرفتاری و فشار هستند و باید با آنها مدارا شود.

    برچسب ها