عصر خودرو

بانکداری ارز رمزنگار در لیختن اشتاین کلید خورد

عصر بازار- بانک لیختن اشتاین از این پس سرمایه گذاری مستقیم با ارزهای رمزنگار را برای مشتریان خود فراهم می کند.

بانکداری ارز رمزنگار در لیختن اشتاین کلید خورد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، «بانک فریک» در کشور لیختن اشتاین به عنوان یکی از اولین بانک ها در جهان است که به مشتریان خود اجازه سرمایه گذاری مستقیم به ارز رمزنگار را می دهد.

    «بانک فریک» اعلام کرد که ارزهای مجازی بیت کوین، بیت کوین کش، لیت کوین، ریپل و اتریوم برای تجارت در این بانک در دسترس خواهند بود. این بانک لیختن اشتاینی اعلام کرد که در حال هدف قرار دادن مشتریان خصوصی و مشتریان نهادی دارای اعتبار بالا است که قادر به خرید این ارزهای رمزنگار به یورو، دلار آمریکا و فرانک سوئیس هستند.

    همچنین «بانک فریک» در اطلاعیه خود اعلام کرد که دارایی های ارز رمزنگار تحت سرپرستی این بانک است و در کیف های الکترونیکی که دارای ضریب امنیتی بالا هستند، نگهداری می شوند و برای دسترسی به آنها در شرایط آفلاین نیاز به کلیدهای شخصی است و با این روش می توان ارزهای دیجیتال را از معرض حمله هکری احتمالی دور کرد.

    پلت فورم «بانک فریک» برای این گونه سرمایه گذاری  بر اساس قوانین لیختن اشتاین و اروپا است و مشتریان فقط در صورتیکه که ابتدا احراز هویت و تایید شوند می توانند در قالب ارزهای رمزنگار سرمایه گذاری کنند.

    این احراز هویت شامل بررسی مبدا پولی است که در سرمایه گذاری مورد استفاده قرار می گیرد. خدمات «بانک فریک» به تمام شرکت هایی که در تمام اروپا هستند، ارائه می شود. به گفته مدیر بخش مشتریان «بانک فریک»، هدف این بانک اروپایی قرار دادن بانکداری ارز رمزنگار در حداقل همان سطح کیفیت بانکداری سنتی است. این اقدام به عنوان تازه ترین تلاش در میان موسسات مالی در اروپا برای حرکت کردن و حمایت از رشد ارزهای رمزنگار و پیشرفت بلاک چین است.

    بر پایه این گزارش پیش از این «فالکون گروپ»، بانک خصوصی سوئیسی شروع به ارائه خدمات خرید بیت کوین از طریق حساب مشتریان خود با همکاری صرافی ارز رمزنگار AG در سوئیس کرده است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو