عصر خودرو

رشد اندک بورس با ریزش ابزار پزشکی

عصر بازار: شاخص کل بورس اوراق بهادار با ۳۴ واحد رشد به کار خود پایان داد.

رشد اندک بورس با ریزش ابزار پزشکی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، شاخص کل بورس اوراق بهادار با 34 واحد رشد به کار خود پایان داد.

    در جریان معاملات امروز نمادهای «فارس»، «وبملت» و «تاپیکو» به ترتیب 140، 18 و 15 واحد تاثیر مثبت در شاخص داشتند. این در حالی است که نمادهای «شپنا»، «ونوین» و «جم» با تاثیر گذاری منفی 22، 18 و 16 بیشترین تاثیر منفی را در شاخص داشتند.

    در جریان معاملات امروز که ارزش آن ها بالغ بر 271 هزار میلیارد تومان بود، گروه محصولات کاغذ با 1.1 درصد رشد، بیشترین رشد را در میان سایر گروه ها داشت و در حالی که سایر گروه های بورسی رشد و نزول بیش از یک درصد نداشتند، گروه ابزار پزشکی نیز نزول 2.2 درصد داشت.

    در معاملات امروز بورس اوراق بهادار نمادهای «قزوین»، «شفارس»، «خکمک» و «بترانس» با بیشترین استقبال خرید مواجه شدند. اما نمادهای «وکار»، «شپلی»، «سصفها» بیشترین میزان فروش را در جریان معاملات امروز داشتند.

    گفتنی است نماد «فخوز»، امروز به دلبل تعدیل منفی 35 درصد، بدون محدودیت نوسان، برای کشف قیمت باز شد و قیمت نهایی آن 2828 شد.
    «شپلی»، «وبملت»، «وبصادر» بیشترین ببننده را امروز به خود اختصاص دادند، در حالی که و البته بیشترین میزان معاملات نیز متعلق به «شپلی» و «وبملت» بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها