عصر خودرو

عرضه ذرت در بورس دست دلالان را کوتاه می‌کند

عصر بازار: مدیرکل شرکت پشتیانی امور دام خوزستان با بیان اینکه برای اولین بار است که ذرت تولیدی خوزستان در بورس عرضه می‌شود، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام محصول ذرت را از کشاورزان تحویل می‌گیرد و برای عرضه در بورس آماده سازی می کند.

عرضه ذرت در بورس دست دلالان را کوتاه می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، هادی سلامات اظهار کرد: استان خوزستان بزرگترین تولیدکننده ذرت در کشور محسوب می‌شود و امسال مقرر شد به عنوان پایلوت کشوری، ذرت استان از طریق بورس عرضه شود.

    وی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی به عنوان مباشر خرید فعالیت می‌کند، افزود: قیمت خرید تضمینی دولت به ازای هر کیلوگرم ذرت 960 تومان است که اگر این محصول در بورس با قیمت کمتری از نرخ تضمینی فروش رود، قطعا مبلغ مابه‌تفاوت محصول به کشاورز پرداخت می‌شود.

    سلامات تصریح کرد: تحویل ذرت از هفته گذشته آغاز شده و تاکنون سه هزار تن محصول جهت آماده سازی و عرضه در بورس تحویل شرکت شده است و این توانایی را داریم تا 400 هزار تن ذرت را از کشاورزان تحویل بگیریم.

    وی عنوان کرد: با این اقدام دست دلالان و سودجویان از بازار محصول ذرت کوتاه می‌شود و اگر طرح با موفقیت اجرا شود قطعا می‌توان سایر محصولات کشاورزی را از طریق بورس به فروش رساند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها