عصر خودرو

مجوز افزایش سرمایه ۷ شرکت بورسی صادر شد

عصر بازار: سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز افزایش سرمایه شرکت‌های پتروشیمی پردیس، کارخانجات داروپخش، بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین‌کوی، البرزدارو، بیمه میهن، صنایع سیمان دشتستان و فرآورده‌های سیمان شرق را صادر کرد.

مجوز افزایش سرمایه ۷ شرکت بورسی صادر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز افزایش سرمایه شرکت‌های پتروشیمی پردیس، کارخانجات داروپخش، بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین‌کوی، البرزدارو، بیمه میهن، صنایع سیمان دشتستان و فرآورده‌های سیمان شرق را صادر کرد.

    براساس گزارش سازمان بورس، شرکت پتروشیمی پردیس در نظر دارد سرمایه خود را از مبلغ سه هزار میلیارد ریال به مبلغ 6 هزار میلیارد ریال افزایش دهد.
    شرکت اعلام کرده این افزایش 100 درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی و به منظور اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد صورت می‌گیرد.
    در این راستا، شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین‌کوی نیز قصد دارد سرمایه خود را معادل 200 درصد افزایش دهد.

    براین اساس، سرمایه شرکت از مبلغ 30 میلیارد ریال به مبلغ 90 میلیارد ریال افزایش پیدا می‌کند.تکین‌کوی افزایش سرمایه مزبور را از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و منابع داخلی انجام خواهد داد و هدف از انجام این امر را خرید دارایی ثابت، خرید تجهیزات بازرسی طرح توسعه، سرمایه در گردش اجرای پروژه‌های طرح توسعه و آموزش بازرسین طرح توسعه اعلام کرده است.

    همچنین شرکت البرز دارو تصمیم دارد سرمایه خود را از مبلغ 300 میلیارد ریال به مبلغ 450 میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش دهد. این شرکت هدف از انجام افزایش سرمایه مزبور را تامین مالی مربوط به سرمایه‌گذاری در پروژه توسعه و ساخت انبارها، خرید و جایگزینی ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی به منظور تاییدیه GMP معاونت غذا و دارو و همچنین سرمایه در گردش موردنیاز عنوان کرده است.

    همچنین کارخانجات داروپخش مجوز افزایش سرمایه 25 درصدی خود را دریافت کرده است.این شرکت افزایش سرمایه خود را از مبلغ 400 میلیارد ریال به مبلغ 500 میلیارد ریال از محل سود انباشته انجام خواهد داد.

    «دارو» هدف از انجام این افزایش سرمایه را اصلاح ساختار مالی شرکت اعلام کرده است.

    براساس این گزارش، صنایع سیمان دشتستان نیز در نظر دارد سرمایه خود را از مبلغ 798 میلیارد ریال به مبلغ یک هزار و 68 میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش دهد.

    «سدشت» هدف از انجام این افزایش سرمایه 8/33 درصدی را اجرای طرح توسعه و بهینه‌سازی خطوط تولید عنوان کرده است. در همین حال شرکت فرآورده‌های سیمان شرق نیز به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت اقدام به افزایش سرمایه 80 میلیارد ریالی خواهد کرد.

    براین اساس، سرمایه این شرکت از مبلغ 100 میلیارد ریال به مبلغ 180 میلیارد ریال خواهد رسید.

    فرآورده‌های سیمان شرق افزایش سرمایه مزبور را از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران انجام خواهد داد.

    این در حالی است که بیمه میهن در نظردارد سرمایه خود را از مبلغ 400 میلیارد ریال به مبلغ 802 میلیارد و 922 میلیون ریال از محل مازاد حاصل از تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت (زمین‌های شرکت) افزایش دهد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو