عصر خودرو

مدیرسرمایه گذاری تامین سرمایه سپهر تاکید کرد:

پارند، یکی از پرمعامله ترین و پربازده ترین صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در سال ۹۶

عصر بازار- مدیر سرمایه گذاری تامین سرمایه سپهر می گوید: صندوق پارند پایدار سپهر، درسال جاری به عنوان یکی از پرمعامله ترین و پربازده ترین صندوق های قابل معامله شناخته شده است.

پارند، یکی از پرمعامله ترین و پربازده ترین صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، سید علی خسروشاهی ،با تاکید براینکه پارند پایدار سپهر درسال جاری توانسته بازده موثر سالانه بیش از 22 درصد را محقق کند، افزود: این صندوق با سرمایه گذاری در منابع مطمئن متوسط بازده 21/45 درصد را در شش ماه اخیر محقق کرده است که بیشترین بازدهی در میان صندوق های با درآمد ثابت بورسی محسوب می شود.
    وی درادامه سخنان خود افزود: این درحالی است که تغییرات نرخ سود بانکی طی سال 96، کمترین تاثیر را بر سود پرداختی پارند داشته که این مهم موجب شده پارند به باثبات ترین  صندوق درمیان صندوق های با درآمد ثابت کنونی در بورس تبدیل شود.
    به گفته خسروشاهی، مدیرسرمایه گذاری تامین سرمایه سپهر ، با توجه به پرداخت سود ماهانه این صندوق در سال 96، بازده موثر سالانه بیش از 22 درصد برای سرمایه گذاران محقق شده است.
    وی ازدیگر خصوصیات صندوق پارند پایدار سپهر را نقدشوندگی بالای آن عنوان می کند و اضافه می کند: شیوه بازارگردانی اعمال شده بر روی صندوق پارند پایدار سپهر، درجه نقدشوندگی بالایی را برای سرمایه گذاران در پی داشته است.
    او خبر از رشد 4 برابری حجم صندوق پارند درسال جاری می دهد و دراین باره اضافه می کند: دو خصوصیت بازدهی و نقد شوندگی بالای صندوق موجب شده حجم صندوق از 1140 میلیارد ریال درابتدای سال 96 به 4750 میلیارد ریال در اسفندماه افزایش یابد که این رشد، حاصل سرمایه گذاری طیف گسترده ایی از سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی است.
    خسروشاهی اضافه می کند : در راستای حمایت هرچه بیشتر از سرمایه گذاران صندوق پارند ، تامین سرمایه سپهر به منظورآشنایی هرچه بیشتر علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار سرمایه، خدمات تخصصی و مشاوره ای به سرمایه گذاران این صندوق ارایه می کند.

    برچسب ها