عصر خودرو

رئیس کمیسیون تلفیق و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی :

۶۰۰ هزار میلیارد ریال درسال ۹۷ به اشتغال اختصاص یافته است

عصر بازار- رئیس کمیسیون تلفیق و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت نخست دولت و مجلس برای ایجاد فرصت های شغلی، گفت: ۶۰۰ هزار میلیارد ریال در بودجه سال ۱۳۹۷ کشور به اشتغال اختصاص یافته است.

۶۰۰ هزار میلیارد ریال درسال ۹۷ به اشتغال اختصاص یافته است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، غلامرضا تاجگردون در جمع گروهی از مردم گچساران افزود: این بودجه برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در حوزه های مختلف و با توجه به توان، به متقاضیان دارای شرایط لازم پرداخت خواهد شد.
    وی بیان کرد: هم اکنون پنج میلیون نفر بیکار در سراسر کشور وجود دارد که لازمه ایجاد فرصت کسب و کار برای آنان ، فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری است.
    وی بیان کرد: این بودجه در صورت استقبال مردم می تواند علاوه بر کاهش بیکاری ،زمینه ساز رونق تولید در کشور باشد.
    تاجگردون ابراز داشت: افزایش میزان تسهیلات بانکی ازدواج به 150 میلیون ریال از دیگر بخش های لایحه بودجه سال آینده است که به آسان شدن ازدواج جوانان کمک می کند.
    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از افزایش چشمگیر حقوق افراد زیرپوشش نهادهای حمایتی کشور در سال 1397 خبر داد اما به میزان آن اشاره نکرد.
    تاجگردون بیان کرد: افزایش حقوق جامعه هدف نهادهای حمایتی ضرورتی برای کاهش فقر و اجرای عدالت اجتماعی است.
    تاجگردون اصلاح قانون مالیات را از دیگر مشخصه های لایحه بودجه سال آینده دانست و گفت: براساس این تصمیم افراد با حقوق بالا مالیات بیشتری باید پرداخت کنند.
    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه به سانحه سقوط هواپیمای تهران به یاسوج و جان باختن 66 مسافر آن اشاره کرد و افزود: باید دلایل این سانحه مشخص شود و خاطیان از مردم عذرخواهی کنند.
    وی اظهار داشت: اختصاص 10 هزار میلیارد ریال بودجه در سال 1397 به استان کهگیلویه و بویراحمد نشانگر توجه دولت به این استان محروم است.
    حسن روحانی رئیس جمهوری روز نوزدهم آذرماه امسال نخستین لایحه بودجه 1194 تریلیون تومانی دولت دوازدهم را با هدف اشتغالزایی، از بین بردن فقر و تامین عدالت تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
    جزئیات لایحه بودجه سال آینده بودجه متفاوتی نسبت به سال‌های قبل به تصویر ‌کشید. دراین لایحه یکی از مهم‌ترین اقدامات بودجه‌ریزی و تخصیص بودجه براساس عملکرد دستگاه‌های اجرایی است.
    نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه سوم اسفندماه جاری با تصویب ماده واحده لایحه بودجه سال 1397 کل‌کشور، آن را برای بررسی به شورای نگهبان ارسال کردند.
    وکلای ملت ماده واحده بودجه سال 97 را در صحن علنی با 148 رای موافق، 38 رای مخالف و 3 رای ممتنع از مجموع 197 نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو