عصر خودرو

روز گذشته به ثبت رسید؛

انعقاد بیش از ۱۸هزار قرارداد آتی سکه

عصر بازار- معامله گران بازار آتی سکه روز دوشنبه هفته جاری ۱۸هزار و ۷۷۲ قرارداد برای تحویل ماه های آینده به ارزش ۳ هزار و ۹۵ میلیارد ریال منعقد کردند .

انعقاد بیش از ۱۸هزار قرارداد آتی سکه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر ، دیروز در قرارداد آتی سکه طلا تحویل اسفند ماه امسال 304 قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه روی رقم یک میلیون و 533 هزار تومان قرار گرفت. در سررسیدهای اردیبهشت و تیرماه سال آینده نیز به ترتیب 152 و 136 قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اردیبهشت ماه یک میلیون و 556 هزار تومان و برای تحویل تیرماه سال آینده یک میلیون و 582 هزار تومان بود.

    همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل شهریور و آبان ماه سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید شهریور یک هزار و 195 قرارداد و در سررسید آبان 97 بالغ بر 16 هزار و 935 قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد.

    بهای سکه در قرارداد تحویل شهریور سال آینده یک میلیون و 619 هزار تومان معامله شد و در قرارداد آبان ماه سال 97 نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و 659 هزار تومانی بر تابلوی معاملات بودند.

    برچسب ها