عصر خودرو

بازگشت فرابورس به مدار صفر مثبت:

نوسان بی مهابا و عجیب بازار پایه

عصر بازار- شاخص آیفکس امروز با رشد جزئی ۰.۴۰ واحدی به مدار ۱,۹۰۲ واحد رسید در این بین مارون، بساما و دماوند موجبات رشد شاخص را فراهم آوردند درحالیکه نمادهای بمپنا، زاگرس، ذوب و شرانل با افت متعادل خود بیشترین تاثیر منفی را داشتند و از رشد بیشتر شاخص جلوگیری کردند.

نوسان بی مهابا و عجیب بازار پایه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، امروز نوسانات عجیب نمادهای بازار پایه در گروه کانی‌های غیر فلزی خودنمایی می‍کرد، به طوریکه نمادهای ساذری با رشد 43 درصدی، نمادهای کایتا، کقزوی و کفرآور رشد 10 درصدی و نماد سپرمی با افت 33 درصدی معاملاتشان را به پایان رساندند.
    بیشترین رشد قیمتی در فرابورس به ترتیب به نمادهای قچار، بساما، ولبهمن و خفناور تعلق گرفت. در مقابل نمادهای زنگان، گکوثر و بمپنا در بازار اول و دوم با ثبت بیشترین کاهش قیمتی در انتهای جدول معاملات نشستند.
    ارزش معاملات امروز کل بازارهای پنجگانه فرابورس 162.6 میلیارد تومان بود که از دست به دست شدن 372.6 میلیون برگه سهم در 44 هزار نوبت معاملاتی ناشی شده بود. در این میان بازار اول و دوم فرابورس با ثبت 188.6 میلیون حجم معامله و ارزش معاملاتی 36 میلیارد تومان  به ترتیب 50 درصد حجم معاملات و 22 درصد ارزش معاملات آیفکس را در اختیار داشت.

    برچسب ها