عصر خودرو

تلگرام مبالغ سرمایه گذاری در ارز رمزنگار خود را استرداد می‌کند

عصر بازار- شرکت تلگرام اعلام کرد که در صورتی‌که پلتفرم تراکنش ارز رمزنگار خود را تا سال ۲۰۱۹ میلادی راه‌اندازی نکند، مبالغ سرمایه‌گذاری شده را به سرمایه‌گذاران استرداد می‌کند.

تلگرام مبالغ سرمایه گذاری در ارز رمزنگار خود را استرداد می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، بر اساس اسناد بدست آمده توسط یکی از سرمایه گذاران خرید ارز رمزنگار تلگرام، پیش فروش مرحله دوم ژتون‌های «شبکه باز تلگرام» موسوم به  TON،   دو مرحله خواهد داشت و با هدف کسب یک میلیارد و 700 میلیون دلار سرمایه برای تلگرام اجرا خواهد شد.

    این مبلغ برای ایجاد زیرساخت عملیات های TON و توسعه بیشتر شبکه پیام رسان تلگرام هزینه می شود. همچنین نکته جالب توجه این است که تلگرام وعده داده که اگر این سامانه  تا اکتبر سال 2019 میلادی که از آن برای تراکنش استفاده خواهد شد، راه اندازی نشود، مبالغ سرمایه گذاری شده را استرداد خواهد کرد؛ اما اعلام کرده که ضمانت نمی کند در آن زمان برای بازگرداندن مبالغ به اندازه کافی پول داشته باشد.

    پیش بینی می شود که تلگرام از مجموع عرضه اولیه ژتون های ارز رزمزنگار خود 2.55 میلیارد دلار کسب درآمد کند که پیش از این رقم 1.2 میلیارد دلار برآورد شده بود و در مرحله اول پیش فروش خود 850 میلیون دلار کسب کرد.

    بر همین اساس، سامانه TON تلگرام رقیبی برای پلت فورم اتریوم در بازار ارزمزنگار تلقی می شود که بر پایه فناوری بلاک چین است.

    برچسب ها