عصر خودرو

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی مطرح کرد:

لزوم افزایش سهم بهره‌وری برای رسیدن به نرخ رشد ۸ درصدی

عصر بازار- محمدی گفت: باید سهم بهره‌وری در همه سطوح را افزایش داده تا به نرخ رشد ۸ درصدی پیش‌بینی شده در برنامه‌های توسعه، دست یابیم.

لزوم افزایش سهم بهره‌وری برای رسیدن به نرخ رشد ۸ درصدی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محمدعلی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در حاشیه پانزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی اظهار کرد: بی‌تردید پایه‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور بر سازمان‌های متعالی استوار است.

    وی افزود: موفقیت‌های جامعه حاصل موفقیت‌های این سازمان‌های متعالی و موثر است و در صورتیکه بخواهیم جامعه‌ای توسعه یافته داشته باشیم، نیازمندمند سازمان ها و انسان‌های متعالی هستیم.

    مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی تصریح کرد: ارزیابی نقطه شروع تعالی برای آگاهی از موقعیت سازمان است. ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که مبتنی بر ارزش‌های دینی و اخلاقی است و بنابراین این ویژگی‌ باید مد نظر قرار گیرد.

    رئیس همایش ملی تعالی سازمانی با تاکید بر اینکه بهره‌وری بحث مهمی در جامعه است، گفت:  همه باید تلاش کنیم تا سهم بهره‌وری در همه سطوح را افزایش داده تا به نرخ رشد هشت درصدی پیش‌بینی شده در برنامه‌های توسعه دست یابیم.

    محمدی سازمان‌های متعالی و پیشرو را به لوکوموتیو اقتصاد جامعه تشبیه کرد و گفت: این نوع سازمان‌ها می‌بایست دارای ظرفیت‌های لازم برای دستیابی به نتایج مطلوب باشد و بدون شک مهمترین رسالت رهبر یک سازمان متعالی، تشخیص تغییرات در زمان مناسب است.

    مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی بیان کرد: مدیران کنونی باید با نگاه استراتژیک از فرصت‌های پنهان در آینده آگاهی یافته و با نظم و بردباری سازمان خود را در مسیر تعالی راهنمایی کنند.

    وی یادآور شد: اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی توسط سازمان مدیریت صنعتی در جهت توسعه فضای رقابتی و ارتقا فرهنگ تعالی در جامعه و تشویق سازمان‌های سرآمد ایرانی برای خود ارزیابی و تبادل تجربیات موفق بین سازمان‌ها است.

    گفتنی است؛ در همایش ملی تعالی سازمانی از سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی در 5 بخش ساخت، تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی تقدیر می‌شود. امسال 16 سازمان در سطح تندیس، 35 سازمان در سطح تقدیرنامه برای تعالی و همچنین 18 سازمان برای گواهی تعهد به تعالی از میان شرکت‌های بزرگ و معتبر کشور متقاضی جایزه ملی تعالی سازمانی بوده‌اند.

    برچسب ها