عصر خودرو

ناصرنیا، مشاور وزیر صنعت شد

عصر بازار: وزیر صنعت، معدن وتجارت طی حکمی هرمز ناصرنیا را به سمت مشاور وزیر در امور معدن منصوب کرد.

ناصرنیا، مشاور وزیر صنعت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، محمدرضا نعمت زاده در حکم خود آورده است، باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر در امور معدن منصوب می‌شوید.

    وزیر صنعت در این حکم آورده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از توانایی‌های موجود در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

    آنطور که پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام مهندسی معدن ایران گزارش داده، مراسم تودیع هرمز ناصرنیا از سمت رئیس سازمان نظام مهندسی معدن که در پایان فعالیت سه ساله وی بود، در روز 26 آبان ماه برگزار شد.

    محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن وتجارت در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان مزبور اظهار داشت: مهندسی یک فعالیت انفرادی نیست، باید در قالب یک کارجمعی، شکل عملیاتی به خود بگیرد .

    او همچنین اظهار امیدواری کرد: طرح بهره‌برداری صحیح از معادن زیر زمینی که تاکنون در این بخش فعالیت لازم صورت نگرفته ، پیاده شود.

    بر این اساس هرمز ناصرنیا از اساتید برجسته و پیشکسوت مهندسی معدن گرایش استخراج و بازنشسته شرکت ملی فولاد ایران که تا کنون مسوولیت‌های متعددی را در بخش معدن به سرانجام رسانده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها