عصر خودرو

گزارش «عصر بازار» از معاملات امروز بازار سهام

ریزش قند و شکر در کنار رشد صنعت بیمه

عصر بازار: شاخص کل بورس اوراق بهادار در جریان آخرین روز معاملاتی آبان ۱۷ واحد رشد کرد. گروه بیمه و قند و شکر، به ترتیب بیشترین و کمترین بازده گروهی را در بازار امروز داشتند.

ریزش قند و شکر در کنار رشد صنعت بیمه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در جریان امروز معاملات بورس اوراق بهادار تهران، شاخص کل 17 واحد رشد کرد. رشد شاخص کل که همزمان با رشد 9 و نیم واحدی شاخص کل هم وزن همراه شد، نشان دهنده حرکت رو به بالا اما اندک در تمام سطوح بازار را نشان می دهد.
    در جریان معاملات امروز ارزش بازار در مرز 271 هزارمیلیارد تومان باقی ماند. همچنین نمادهای «جم»، «فولاد» و «شیراز» بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص داشتند که در مجموع حدود 60 واحد تاثیر مثبت در شاخص امروز داشتند. همچنین نمادهای «اخابر»، «وساپار» و «ونیکی» به ترتیب 25، 16 و 10 واحد تاثیر منفی در شاخص داشتند.
    در آخرین روز آبان، نمادهای «قزوین»، «خکمک» و «بترانس» بیشترین اقبال خرید در بازار امروز را داشتند، اما نمادهای «وکار»، «سصفها» و «غدام» با طولانی ترین صف‌های فروش مواجه بودند.

    در بازار امروز گروه بیمه با رشد 1 درصد، بیشترین بازده مثبت را تقدیم سهامداران خود کرد، در حالی که گروه قند و شکر با 2.1 بازدهی منفی، بیشترین بازدهی منفی را در بازار امروز داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها