عصر خودرو

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران:

ایجاد ۳۱ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در سال آینده

عصر بازار- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک، از هدفگذاری ایجاد، احیا و فعال کردن ۳۱ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در سال آینده خبر داد.

ایجاد ۳۱ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در سال آینده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خبرگزاری صنایع، صادق نجفی در گردهمایی مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، ضمن اشاره به ایجاد 31 هزار و 500 واحد صنعتی در سال آینده، گفت: باید حلقه‎های مفقوده تولید و بازار شناسایی شوند و به هم گره بخورند، حمایت از تولید ملی به عنوان افتخار ملی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

     

    وی افزود : ایجاد کلینیک‌های صنعت دستور ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت است و رؤسای سازمانها و مدیران شهرک‌های صنعتی استانها باید نقش راهبری و حمایتی در این موضوع داشته باشند.

     

    نجفی تصریح کرد : بیش از 37 درصد مسایل اقتصادی کشور مربوط به وزارت صنعت، معدن و تجارت است، این وزارتخانه به مدیران جهادی، تلاشگر و با برنامه نیاز دارد.

     

    وی در ادامه با اشاره به وجود 85 هزار واحد صنعتی در کشور ادامه داد : بیش از 50 هزار واحد صنعتی مجوز گرفتند و در حال ساخت هستند و این در حالی است که در ده ماهه اخیر 16 هزار تقاضا برای تاسیس واحدهای صنعتی اخذ شد که نشانگر امید به کار و تلاش در جامعه است.

     

    به گزارش خبرگزاری صنایع، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، در پایان تصریح کرد: 966 شهرک و ناحیه صنعتی و 9 منطقه ویژه اقتصادی در کشور وجود دارد و 90 درصد صنایع، کوچک هستند.

     

    وی با بیان اینکه ظرفیتهای تولید ملی در کشور بالاست تاکید کرد: کارخانه‌های بزرگ به عنوان پیشران و لوکوموتیو صنعت و تولید کشور باید فعالیت کنند .

    برچسب ها