عصر خودرو

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان:

زنگنه قول داده بود ۲۹ میلیون دلار طلب صنعت سیمان را پرداخت کند

عصر بازار: دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با بیان اینکه آقای زنگنه خودش قول داده بود بابت صرفه جویی گاز ۲۹ میلیون دلار به صنعت سیمان پرداخت کند، گفت: هنوز این مبلغ تخصیص داده نشده است.

زنگنه قول داده بود ۲۹ میلیون دلار طلب صنعت سیمان را پرداخت کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، عبدالرضا شیخان با اشاره به اینکه دولت هنوز طلب 29 میلیون دلاری صنعت سیمان را پرداخت نکرده است، اظهار داشت: کارخانجات سیمان در سال گذشته 20 روز کوره‌های خود را خاموش کردند و قرار شد بابت صرفه جویی گازی که صورت گرفته 29 میلیون دلار به صنعت سیمان اختصاص پیدا کند اما متأسفانه علیرغم موافقت کتبی وزارت نفت هنوز این موضوع اجرایی نشده است.

    وی با بیان اینکه 29 میلیون دلار متعلق به 60 کارخانه سیمان است، افزود: قرار بود سازمان مدیریت و برنامه ریزی تخصیص این منابع را با موافقت شورای اقتصاد اجرایی کند اما شورای اقتصاد با این استدلال که این تقاضا باید در سال 93 مطرح می شد آن را رد کرده است.

    دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان اضافه کرد: ما اعتراض خود را به وزارت نفت ارسال کرده ایم زیرا آقای زنگنه خودش قول داده بود بابت صرفه جویی گاز 29 میلیون دلار به صنعت سیمان پرداخت کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها