عصر خودرو

تسویه بدهی دولت به بخش‌های خصوصی و تعاونی از محل واگذاری

عصر بازار- نمایندگان مردم در خانه ملت موافقت کردند که تسویه بدهی دولت به بخش های خصوصی و تعاونی از محل واگذاری اموال و دارایی ها متعلق به دولت و موسسات و شرکت های دولتی انجام شود.

تسویه بدهی دولت به بخش‌های خصوصی و تعاونی از محل واگذاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه، 28 بهمن ماه) مجلس در جریان بررسی جزییات بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 97 با بند الف تبصره 2 ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

    براساس این گزارش در بند الف تبصره 2 این لایحه آمده است: به دولت اجازه داده می شود که در سال 1397، مصارف مربوط به واگذاری بنگاه های دولتی موضوع جزء (2)‌ بند (د) سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی مصوب یک خرداد 84 را از طریق جدول شماره (13) این قانون و بدهی خود به بخش های خصوصی و تعاونی، نهادهای عمومی غیر دولتی را از محل واگذاری اموال و دارایی ها و سهم الشرکه که متعلق به دول و موسسات و شرکت های دولتی را از طریق جدول شماره 18 این قانون پرداخت کند.

    همچنین در بند 2  آمده است: بدهی دولت به بخش های خصوصی و تعاونی و نهادهای عمومی غیردولتی را از محل واگذاری اموال و دارایی ها و سهم الشرکه متعلق به دولت و موسسات و شرکت های دولتی از طریق جدول شماره 18 این قانون قابل پرداخت است.

    برچسب ها