عصر خودرو

نوبخت مطرح کرد؛

ضرورت شناسایی مشکلات سرمایه‌گذاران از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی

عصر بازار- معاون رئیس جمهور گفت: استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم باید مانند گذشته مشکلات سرمایه‌گذاران را شناسایی کنند و به دنبال حل آنها باشند.

ضرورت شناسایی مشکلات سرمایه‌گذاران از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، محمد باقر نوبخت عصر امروز در مراسم افتتاح واحد تولیدی شرکت پتروشیمی آرتان پترو کیهان در شهرک صنعتی شکوهیه با اشاره به ضرورت برطرف کردن مشکلات سرمایه‌گذاران استان قم اظهار کرد: استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم باید مانند گذشته این مشکلات را شناسایی کنند و به دنبال حل آنها باشند.

    وی ادامه داد: ملت ایران پس از انقلاب اسلامی در هر حوزه‌ای که وارد شدند؛ به موفقیت رسیدند، از جمله این حوزه‌ها، عرصه هوافضا بود که کشورمان پیشرفت‌های زیادی را در این عرصه به دست آورد.

    معاون رئیس جمهور افزود: انقلاب آسان به دست نیامده است و افراد زیادی برای پیروزی آن به شهادت رسیدند.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: امیدوارم که در آینده شاهد افتتاح پروژه‌های صنعتی جدید در استان قم باشیم.

    استاندار قم هم در ادامه این مراسم با اشاره به هماهنگی مدیران در استان قم اظهار کرد: با هماهنگی به وجود آمده بین مدیران در استان شاهد تحولات زیادی در قم بودیم.

    سید مهدی صادقی ادامه داد: در دهه فجر 146 پروژه در حوزه‌های مختلف با سرمایه‌گذاری 492 میلیارد تومان در استان قم بهره‌برداری می‌رسد؛ این کار با پشتیبانی دولت صورت گرفت.

    وی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال اولویت دولت است و برای تحقق این مسئله تعدادی از پروژه‌های صنعتی در استان قم به بهره‌برداری رسید.

    برچسب ها