عصر خودرو

۳ روز بیشتر باقی نمانده است

آغاز جشنواره سبدگردان خبره از ابتدای آذر

عصر بازار: رقابت هیجان انگیز فعالان بازار سرمایه با هدف تروج فرهنگ سهامداری در کشور از سوی شرکت کارگزاری اقتصاد بیدار برگزار می شود و علاقه مندان تا روز شنبه فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند.

آغاز جشنواره سبدگردان خبره از ابتدای آذر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در مسابقه «سبدگردان خبره» که از سوی شرکت کارگزاری اقتصاد بیدار برگزار می شود، هر فرد فعال در بازار می تواند با انتخاب سه سهم در مسابقه شرکت کرده و توانایی خود را در این بازار ارزیابی کند. مهدیه سلیمانی، دبیر اجرایی این جشنواره در این باره گفت: نخستین طرح اجرایی این جشنواره در حالی از روز شنبه کلید خورده که این مسابقه فرصتی هیجان انگیز برای رقابت و یادگیری همه فعالان بازار سرمایه فراهم کرده است. وی افزود: شرکت کنندگان برای رقابت در این جشنواره از روز شنبه 23 آبان تا شنبه 30 آبان فرصت دارند، 3 سهم با هدف قیمتی و وزن دلخواه انتخاب کنند. مدت زمان برگزاری این مسابقه نیز برای یک ماه بوده و با پایان جشنواره در 30 آذر، سبد شرکت کنندگان ارزیابی و به نفرات برتر جوایز ویژه ای از سوی کارگزاری اقتصاد بیدار اهدا می شود.

    در پایان این دور از رقابت ها که به طور رایگان برگزار می شود، به برندگان جوایزی از جمله 30 سکه بهار آزادی ، 30 درصد تخفیف کارمزد معاملات و همچنین 400 هزار تومان بسته خدمات مشاوره و آموزش از سوی کارگزاری اقتصاد بیدار اهداء خواهد شد. در این رقابت شرکت کنندگانی که بازدهی پرتفوی آنها بیشتر از بازدهی شاخص باشد و جزء نفرات برتر نباشد نیز هدایای ویژه ای دریافت خواهند کرد.
    همچنین هدیه ویژه برای همه شرکت کنندگان در این جشنواره نیز 10درصد تخفیف کارمزد معاملات به همراه 100 تومان بسته خدمات مشاوره و آموزش اعلام شده است. برای ثبت نام در این جشنواره به پایگاه جشنواره به آدرس festival.eghtesadb.com مراجعه و برای اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره 26218244 تماس بگیرید.
    علاقه مندان می توانند برای دریافت اخبار لحظه ای جشنواره و نیز دریافت پیشنهاد و نظرات کارشناسان و مدیران بازار سرمایه به کانال تلگرامی جشنواره به نشانی www.telegram.me/servatafarini بپیوندند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها