عصر خودرو

روز گذشته در بورس کالا رقم خورد؛

ثبت ۲۸ هزار قرارداد آتی سکه

عصر بازار- معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۲۸ هزار و ۹۰۴ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۴ هزار و ۸۰۹ میلیارد ریال منعقد کردند.

ثبت ۲۸ هزار قرارداد آتی سکه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، دیروز در سررسید اسفند ماه امسال 799 قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با رشد 0.48 درصدی به یک میلیون و 530 هزار تومان رسید. در سررسیدهای اردیبهشت ماه 97 و تیرماه سال آینده نیز به ترتیب 161 و 173 قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اردیبهشت ماه با رشد 0.54 درصدی به یک میلیون 553 هزار تومان و برای تحویل تیرماه سال آینده با رشد 0.67 درصدی به یک میلیون و 585 هزار تومان رسید.

    همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل شهریور و آبان ماه سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید شهریور 3 هزارو 269 قرارداد و در سررسید آبان 97 بالغ بر 24 هزار و 502 قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد.

    بهای سکه در قرارداد تحویل شهریور سال آینده 0.8 درصد رشد کرد و یک میلیون و 625 هزار تومان معامله شد و در قرارداد آبان ماه سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و 674 هزار تومانی با 0.8 درصد رشد بر تابلوی معاملات بودند.

    برچسب ها