عصر خودرو

مدیر عامل بانک توسعه صادرات خبر داد

مذاکرات ریفاینانس با اگزیم بانک مجارستان

عصر بازار- مدیر عامل بانک توسعه صادرات از مذاکره برای قرارداد ریفاینانس با اگزیم بانک مجارستان خبر داد و گفت: تلاش هایی برای تبدیل بانک ایران ونزوئلا به ایران آمریکای جنوبی در حال انجام است.

مذاکرات ریفاینانس با اگزیم بانک مجارستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، علی صالح‌آبادی در نشست خبری به مناسبت دهه فجر، اظهار داشت: مانده تسهیلات بانک توسعه صادرات در پایان دی ماه 96 معادل 21 هزار و 691 میلیارد تومان بوده که 17 درصد آن معادل 3 هزار و 686 میلیارد تومان تسهیلات ریالی و 83 درصد معادل 4.9 میلیارد دلار تسهیلات ارزی بوده است.

    وی افزود: از مجموع مانده تسهیلات 8100 میلیارد تومان معادل 40 درصد سرمایه در گردش و بیش از 12 هزار میلیارد تومان معادل 60 درصد در بخش طرح‌ها و پروژه‌ها است.

    صالح‌آبادی با اشاره به تسهیلات پرداختی بانک توسعه صادرات، تصریح کرد: 5800 میلیارد تومان تسهیلات در 10 ماهه امسال پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 52 درصد رشد داشته است که 75 درصد در بخش سرمایه در گردش و 25 درصد در بخش طرح‌ها بوده است.

    وی با بیان اینکه، سپرده‌های ریالی بانک 2904 میلیارد تومان بوده که 72 درصد رشد داشته است، گفت: مانده سپرده ارزی 2.3 میلیارد دلار بوده که 58 درصد رشد داشته است.

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اشاره به برقراری روابط کارگزاری با 132 کشور، گفت: 38 حساب فعال در بانک‌های کشورهای مختلف داریم و کشورهای که روابط اقتصادی داریم در اولویت هستند.

    وی با اشاره به قراردادهای ریفاینانس کشورهای مختلف گفت که با اکسین بانک مجارستان در حال مذاکره هستیم که ظرف یکی دو ماه آینده نهایی می‌شود.

    برچسب ها