عصر خودرو

رئیس‌اتحادیه طلاو‌جواهرکشور‌:

کاهش بهای سکه منوط به تداوم پیش فروش آن از سوی دولت است

عصر بازار- رئیس‌اتحادیه طلاو‌جواهرکشور‌ گفت: در صورتی که دولت در بازار ورود پیدا کرده و سکه‌ها را پیش‌فروش کند و این روند تا شب عید مستمر باشد مطمئنا از این نرخ‌های کاذب خارج می‌شویم و قیمت‌ها پایین‌تر خواهد آمد.

کاهش بهای سکه منوط به تداوم پیش فروش آن از سوی دولت است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا ، ابراهیم‌محمدولی، رئیس‌اتحادیه طلاو‌جواهرکشور‌ در خصوص طرح پیش فروش سکه از سوی بانک مرکزی و تاثیر آن بر بازار اظهار داشت: همیشه در بازار نرخ‌های کاذبی وجود دارد که به عنوان حباب از آن یاد می‌شود و طی سال‌های گذشته نیز این موضوع همیشه وجود داشته است.

    وی افزود: در صورتی که دولت در بازار ورود پیدا کند و سکه‌ها را پیش‌فروش کند و این روند تا شب عید مستمر باشد مطمئنا از این نرخ‌های کاذب خارج می‌شویم و قیمت‌ها پایین‌تر خواهد آمد.

    رئیس‌اتحادیه طلاو‌جواهرکشور‌ گفت: همانطور که اشاره کردم این امر مشروط به آن است که تعداد و دفعات عرضه حد و مرز نداشته باشد،تا متقاضی هم بتواند آن را از سوی بانک کارگشایی خرید کند.

    محمدولی تصریح کرد: قیمت سکه امامی در حال حاضر  1 میلیون و 508 هزار تومان، قیمت طرح قدیم 1 میلیون و 470 هزار تومان، سکه گرمی 295 هزار تومان، نیم سکه 740 هزارتومان ، ربع سکه 440 هزارتومان و سکه یک گرمی 295 هزار تومان است.

    وی قیمت هر گرم طلای18 عیار را 147 هزار تومان عنوان کرد.

    برچسب ها