عصر خودرو

مرکز آمار ایران اعلام کرد:

تغییرات نرخ تورم در ۸ شاخص خدماتی

عصر بازار- مرکز آمار ایران گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش­‌های خدماتی در پاییز ۹۶ را اعلام کرد.

تغییرات نرخ تورم در ۸ شاخص خدماتی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، شاخص قیمت تولید کننده بخش ­های خدمات مشتمل بر هشت بخش است که عبارتند از «تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی»، «هتل و رستوران»، «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات»، «واسطه گری های مالی (بیمه) »، «مستغلات، اجاره و فعالیت های کسب و کار»، «آموزش»، «بهداشت و مددکاری اجتماعی» و «سایر فعالیت های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی».

    گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش ­های خدمات به صورت فصلی و سالانه منتشر می ­شود.

    شاخص کل قیمت تولید کننده بخش ­های خدمات (بر مبنای ١۰۰=١٣٩۰) در فصل پاییز ١٣٩٦ برابر است با ٢٤٧,١ که نسبت به فصل قبل ٣.٧ درصد افزایش یافته است.

    تغییرات شاخص بخش ­های خدمات نیز به شرح ذیل است:

    - شاخص گروه «خدمات تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتورسیکلت و کالاهای شخصی و خانگی» در فصل پاییز ١٣٩٦ برابر است با ٢٩٣ که نسبت به فصل قبل ٢,٧ درصد افزایش یافته است.

    - شاخص گروه «خدمات هتل و رستوران» در فصل پاییز ١٣٩٦ برابر است با ٣٢٢,٣ که نسبت به فصل قبل ٢,١ درصد افزایش یافته است.

    - شاخص گروه «خدمات حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» در فصل پاییز ١٣٩٦ برابر است با ٢٦٤,١ که نسبت به فصل قبل١,٨ درصد افزایش یافته است.

    - شاخص گروه «خدمات واسطه گری های مالی (بیمه)» در فصل پاییز ١٣٩٦ برابر است با ٢٤٦,٢ که نسبت به فصل ٢.٧ درصد افزایش یافته است.

    - شاخص گروه «خدمات مستغلات، اجاره و فعالیت های کسب و کار» در فصل پاییز ١٣٩٦ برابر است با ١٩٧,٢ که نسبت به فصل قبل ٢,٢ درصد افزایش یافته است.

    - شاخص گروه «خدمات آموزش» در فصل پاییز ١٣٩٦ برابر است با ٢٥٩,٦ که نسبت به فصل قبل ١١,٧ درصد افزایش یافته است.

    - شاخص گروه «خدمات بهداشت و مددکاری اجتماعی» در فصل پاییز ١٣٩٦ برابر است با ٣٧٢,٥ که نسبت به فصل قبل ٨ درصد افزایش یافته است.

    - شاخص گروه «خدمات سایر فعالیت ­های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی» در فصل پاییز ١٣٩٦ برابر است با ٢٦٩,٨ که نسبت به فصل قبل ٢,٦ درصد افزایش یافته است.

    برچسب ها