عصر خودرو

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران :

آغاز توزیع برنج شب عید در بازار از فردا

عصر بازار- مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: ۶۰ هزار تن برنج برای شب عید تدارک دیده شده است که مرحله اول توزیع این کالا از ۱۵ بهمن آغاز می‌شود.

آغاز توزیع برنج شب عید در بازار از فردا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در ارتباط با برنامه‌های تنظیم بازار شب عید کالاهای اساسی گفت: 60 هزار تن برنج برای شب عید تدارک دیده شده است که مرحله اول توزیع این کالا از 15 بهمن آغاز می‌شود.

    وی افزود: در مرحله اول 30 هزار تن برنج توزیع خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از 20 بهمن برنج مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خریداری کنند.

    مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران درباره قیمت برنج‌های تنظیم بازاری گفت: در این طرح برنج هندی 1121 به قیمت 5600 تومان و هر کیسه 10 کیلوگرمی آن 56 هزار توان، نوع دیگری از برنج هندی نیز به قیمت هر کیلوگرم 2600 تومان و هر کیسه آن 26 هزار تومان و برنج تایلندی هومالی به قیمت هر کیلوگرم 3900 تومان و در هر کیسه 10 کیلویی 39 هزار تومان به فورش می‌رسود.

    سیف افزود: امکان توزیع روغن فرآوری شده نیز برای شرکت پشتیبانی فراهم است که در صورت نیاز با 5 تا 10 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

    وی افزود: کره 100 گرمی بسته بندی شده نیز با قیمت 2720 تومان و هر کیلوگرم شکر با قیمت 2722 تومان برای تنظیم بازار ایام پایانی سال عرضه می‌شود.

    برچسب ها