عصر خودرو

بررسی معاملات مواد پلیمری پس از اعلام قیمت های جدید؛

استقبال از آف گریدها و پلی پروپیلن ها

عصر بازار: معاملات محصولات پتروشیمی امروز و پس از اعلام قیمت های جدید با استقبال از آف گریدها، پلی پروپیلن ها وپلی اتیلن های سبک فیلم و خطی همراه بود.

استقبال از آف گریدها و پلی پروپیلن ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، معاملات پلیمری ها در هفته های اخیر شرایط متعادل و آرامی را طی می کند و تنها برخی از گریدها با استقبال و تقاضایی بیش از عرضه مواجه هستند.

    علی حیدری، کارشناس بازار پتروشیمی درباره معاملات امروز گفت: برخی از محصولات پلیمری با عرضه های محدود در هفته های اخیر روبه رو بوده اند، از این رو مصرف کنندگان همچنان برای خرید این محصولات عطش دارند.

    وی در ادامه خاطر نشان می کند: از سوی دیگر برخی از محصولات نیز که تقاضای بالایی داشتند به مرور زمان با افزایش عرضه ها شرایط متعادل تری را پیدا کرده اند و از شرایط خاص خارج شده اند.

    حیدری افزود: با این حال امروز پلی پروپیلن های نساجی با توجه به افزایش قیمت پایه آنها و جذاب بودن بازار این کالا، مورد استقبال معامله گران قرار گرفتند، به طوری که عرضه پلی پروپیلن نساجی Z30s که 1980 تن بود، بیش از 3 هزارتن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 3 هزار و 396 تومان بود و معامله گران میانگین قیمت 3 هزار و 529 تومان را برای خرید این کالا ثبت کردند.

    وی گفت: همچنین پلی پروچیلن نساجیJ  550 پلی پروپیلن جم نیز که به میزان 770 تن عرضه شده بود با 1782 تومان تقاضا روبه رو شد. قیمت پایه این کالا 3 هزار و 396 تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن 3 هزارو 571 تومان بود. در همین حال عرضه 600 تنی پلی پروپیلن R 552 نساجی شازند نیز بیش از 2 هزارتن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا 3هزار و 396 تومان بود و مصرف کنندگان میانگین قیمت 3هزار و614 تومان را برای خرید این کالا ثبت کردند.

    گفتنی است، امروز پلی اتیلن سبک خطی 209 امیرکبیر و پلی اتیلن های سبک فیلم بندرامام نیز مورد توجه خریداران قرار داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها