عصر خودرو

بودجه۹۷؛

شرکت ملی نفت موظف به تامین ۴ میلیون تن قیر رایگان شد

عصر بازار- نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شرکت ملی نفت ایران را موظف به تامین چهار میلیون تن مواد اولیه قیر به صورت رایگان کردند.

شرکت ملی نفت موظف به تامین ۴ میلیون تن قیر رایگان شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، بخش درآمدی بند الحاقی 2 تبصره یک بودجه سال 97 کل کشور را با 177 رای موافق، 11 رای مخالف، 4 رای ممتنع از 274 نماینده حاضر تصویب کردند.
    نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این مصوبه، شرکت ملی نفت ایران را موظف کردند از محل منابع در اختیار خود معادل ریالی، چهار میلیون تن مواد اولیه قیر (وکیوم باتوم) رایگان تا سقف مبلغ سه هزار میلیارد تومان در اختیار برخی وزارت خانه ها قرار دهد و در حساب‌های فیمابین خود و خزانه‌داری کل کشور اعمال و با آن از محل خوراک مایع تحویلی به پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها تصویب کند.
    محمد باقرنوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه ضمن مخالفت دولت با این بند گفت: محل منابع در اختیار که برای تامین قیر رایگان آمده که در این بند آمده است ابهام دارد و مشخص نیست که باید از کجا پرداخت شود.
    وی افزود: این موضوع دولت را دچار مشکل می‌کند لذا به نظر می‌رسد این موضوع باید به کمیسیون برگردد تا ابهامش برطرف شود.
    غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون تلفیق مجلس گفت: ما در گزارش سال گذشته نیز به این موضوع اشاره داشتیم و امسال نیز در این بند به آن پرداخته ایم، محل منابع در بند کاملا مشخص شده است.

    برچسب ها