عصر خودرو

کره‌جنوبی ۶۰۰ میلیون دلار جرائم مرتبط با ارز رمزنگار را ثبت کرد

عصر بازار- گمرک کره جنوبی اعلام کرد که در بررسی‌های اخیر خود ۶۰۰ میلیون دلار اقدامات غیر قانونی در عرصه ارزهای رمزنگار شناسایی کرده است.

کره‌جنوبی ۶۰۰ میلیون دلار جرائم مرتبط با ارز رمزنگار را ثبت کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا، کره جنوبی اعلام کرد که داد و ستد غیر قانونی ارزهای رمزنگار در صرافی های این کشور به تقریبا 600 میلیون دلار رسیده و این امر منجر شده تا مقامات این کشور قوانین مرتبط با ارزهای رمزنگار را سفت و سخت کنند.

    همچنین واحد خدمات گمرگ کره جنوبی در اطلاعیه ای اعلام کرد که در حدود 637.5 میلیارد وان جرائم مربوط به ارزهای خارجی را نیز شناسایی کرده است. واحد خدمات گمرک اعلام کرد که به دقت تجارت ارزها را با استفاده از ارزهای رمزنگار به عنوان بخشی از اقدامات دولت زیر نظر دارد. اداراه گمرک کره جنوبی اعلام کرد تجارت غیر قانونی 427.3 میلیارد وان ارز منجر به شکل گیری حجم بالایی از جرائم مرتبط با ارزهای رمزنگار است.

    از سویی از دیروز مقامات کره جنوبی فقط به افراد حقیقی که دارای حساب بانکی هستند اجازه تجارت ارز رمزنگار داشته باشند تا از این طریق جلوی پولشویی گرفته شود. اداره گمرک کره جنوبی اعلام کرد که برخی از سرمایه گذاران در ژاپن 53.7 میلیارد ین را به یوآن برای شرکای خود در کره جنوبی بمنظور اعمال غیر قانونی تجارت ارز حواله کرده بوند.

    برچسب ها